Airfoil, erfaringer?
Fra : Henrik Münster

Dato : 23-02-08 00:01

Jeg har lige prøvet at hente Airfoil, som kan sende lyd til en AirPort
Express fra andre programmer end iTunes. Jeg prøver at have så få
ledninger på min MacBook Pro, så mine højttalere er sluttet til en
AirPort Express. Det kunne være lækkert, hvis al lyd kom ud den vej, og
ikke bare lyden fra iTunes.
Jeg har kun prøvet Airfoil kort, men jeg synes alligevel, det er
lidt besværligt. Man skal have programmet åbent, man skal bede det
hijacke hvert enkelt program, og jeg synes, der er lidt forsinkelse,
hvis man f.eks. ser videoer på Youtube. Det er måske svært at undgå, når
man sender lyd trådløst. Jeg kan heller ikke rigtig finde ud af, hvor
godt det er til World of Warcraft. Nogle gange det som om, der er
forsinkelse. Andre lydeffekter kommer til rette tid.
Er der nogen af jer, der bruger Airfoil eller har erfaringer med
det?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-02-08 00:06

gHenrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> [...]
> forsinkelse. Andre lydeffekter kommer til rette tid.
> Er der nogen af jer, der bruger Airfoil eller har erfaringer med

mjaeh, det virker, men som følge af den måde Airtunes virker på vil der
komme mere eller mindre forsinkelse. jeg har skrottet det igen og lever
med mine ledninger ...

/thomas

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 23-02-08 01:25

> Er der nogen af jer, der bruger Airfoil eller har erfaringer med
> det?

Mine erfaringer er lig med dine... Tidl. var det alm. at hvis man gerne
ville bruge Airfoil til lydsporet fra film på Mac'en så kunne man bruge
VLC idet man på den kunne sætte forsinkelse på lydsporet i forhold til
billederne. Men nu følger der en lille film-player med Airfoil som får
det hele til at passe sammen.

--
Mvh Martin