3 spildemoer afpr
Fra : Lyrik

Dato : 21-02-08 22:54

Jeg har prøvet:

Call of Duty 4
Biochock
Crysis.

De kan alle køre brugbart i iMac Core2Duo 2.16 Gig/Hertz Radeon x1600
grafikkort. Det krævede dog "Leopards" Bootcamp opgradering.
Blandt spillere er det almindeligt at "Crysis" skulle være den svære for
maskinerne. Den kører sjovt nok bedst synes jeg.
"Crysis" vil jeg kalde en 2-er til "FarCry." Samme type spil, med biler
med maskingevær der skal køres af jungleveje. Faciliteterne og modes er
udvidet og forfinet. Grafikken har fået en tand opad.

"BioChock" minder om "HalfLife" conceptet. Med gensplejse-monstre o.s.v.
Art Deco miljøet er helt specielt. Der er bragt rystelser fra miljøet ind
i styringen, så man mister kontrol, glider, rystes o.s.v.

"Call of Duty Modern Warfare" er en overlæsset krigslagkage og efterfølger
til de andre "Call of Duty" spil.

Masser af kaos og forvirring i de to sidste. Den første styrer man selv
100%.

Det var bare mine 25 øre.
--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Bruno

Dato : 22-02-08 01:47

Lyrik wrote:
> [...]
> Blandt spillere er det almindeligt at "Crysis" skulle være den svære for
> maskinerne. Den kører sjovt nok bedst synes jeg.

Crysis rykker og kræver først for alvor når du kører med DX10 hardware,
men selv det vildeste 4xGPU opsætning kan ikke trække det med mere end
ca. 10 FPS i 1920x1200. Der er simpelthen ikke hardware som kan trække
Crysis med max detaljer i de lidt bedere opløsninger!

Mvh
Bruno