Flip4Mac ikke til Intel-baserede macs?
Fra : Steen

Dato : 21-02-08 17:32

I min iver for at se DR Update, forsøgte jeg mig med Flip4Mac.
Min MacBook sagde til mig, at F4M ikke virker på Itel-baserede macs.
Det skulle DR måske opdatere sig Update-hjælpesektion med - og vil det
sige et nyere macs ikke kan se DR Update?

Fra : Karl Antz

Dato : 21-02-08 18:28

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> Det skulle DR måske opdatere sig Update-hjælpesektion med - og vil det
> sige et nyere macs ikke kan se DR Update?

den fungerer da fint på min macbook ...
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Steen

Dato : 21-02-08 21:00

On 2008-02-21 18:28:02 +0100, karl@antz.dk (Karl Antz) said:

> den fungerer da fint på min macbook ...

Jow, sørme om det ikke virker nu!
Ved at afinstallere in tidligere flip4mac, og fravælge muligheden for
at starte Quicktime op, kører DR Update lystigt på min skærm

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 21-02-08 18:47

Steen wrote:
> [...]
> Det skulle DR måske opdatere sig Update-hjælpesektion med - og vil det
> sige et nyere macs ikke kan se DR Update?

Joda... Jeg bruger selv ver. 2.0.0.49 (nyeste) på min MacPro. Det
fungerer da også ogenlunde på visse af DRs websider, men ikke på alle.

Jeg kan da også lige oplyse, at jeg har sendt DR en temmelig skarp mail
til en af DRs programchefer, hvor jeg gør opmærksom på de Mac relaterede
problemer. - Jeg fik et svar fra ham forleden, hvor han bl.a. nævnte, at
problemet var under en teknisk løsning, og at de var klar over
problemstillingen. - Altså de sædvanlige fraser, men det, der alligevel
er opmuntrende, er, at han lovede at tage det op på næstkommende
bestyrelsesmøde i DR samt næstkommende møde for samtlige
afdelingschefer. - DET er nyt!

mvh. Erik Richard

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-02-08 19:26

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@nospam.dk> wrote:

> Joda... Jeg bruger selv ver. 2.0.0.49 (nyeste) på min MacPro. Det
> fungerer da også ogenlunde på visse af DRs websider, men ikke på alle.

Prøv en anden browser. DR supporter MSIE +6, Safari og til dels
Firefox (er dog platformsafhængigt)

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-02-08 19:24

> [...]
> Det skulle DR måske opdatere sig Update-hjælpesektion med - og vil det
> sige et nyere macs ikke kan se DR Update?

Nej. flip4mac er universal binary.

Fra : N/A

Dato : 21-02-08 20:46

Fra : Steen

Dato : 21-02-08 20:46

On 2008-02-21 18:44:50 +0100, Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> said:

> [...]
> nævnte, a t problemet var under en teknisk løsning, og at de var klar
> over problemstillingen. - Altså de sædvanlige fraser

Ja det havde jo været klædeligt at de løste deres tekniske problemer på
nettet, før de havde så travlt med at på DR Update ud på tv-skærmene