MereApple Store og leveringsdatoer...
Fra : PeterBP

Dato : 21-02-08 14:04

Ok, så fik jeg min nye MBP ind ad døren.

Leveringstid: 9 dage (UPS).

Apple Store sagde mellem 12 og 16 dage. Jeg var heldig at få den i dag
da jeg har en sygedag.

--
regards , Peter B. P. http://macplanet.dk
Washington D.C.: District of Criminals

"I dont drink anymore... of course, i don't drink any less, either!

Fra : Esben

Dato : 22-02-08 20:18

PeterBP <ask@me.com> wrote:

> Ok, så fik jeg min nye MBP ind ad døren.
>
> Leveringstid: 9 dage (UPS).
>
> Apple Store sagde mellem 12 og 16 dage. Jeg var heldig at få den i dag
> da jeg har en sygedag.

Tillykke! Hvilken model/konfiguration?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : PeterBP

Dato : 24-02-08 15:19

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Tillykke! Hvilken model/konfiguration?
>
> vh esben
>
> dbareudeladmig@get2net.dk
> udelad udelad

Tak.

15" 2.4 Ghz med 250 GB HD, og jeg har tilkøbt 4 GB RAM dertil så jeg
slipper for så meget swapping som muligt. :)

Den jeg sidder på her skal til rep sarest muligt, dens
(hardwarebaserede) småfejl og div. crashes er ved at drive mig til
vanvid.