D-link DWB-120M USB-BT god nok til nyt app~
Fra : Esben

Dato : 20-02-08 13:38

Er der nogen der ved om min D-link DWB-120M USB-BT god nok til nyt apple
tastatur? Den understøtter vidst ikke headsets og deslige, men det her
burde vel spille?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Esben

Dato : 20-02-08 23:02

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Er der nogen der ved om min D-link DWB-120M USB-BT god nok til nyt apple
> tastatur? Den understøtter vidst ikke headsets og deslige, men det her
> burde vel spille?

Nå, det fandt jeg så ud af at den ikke var. Kun DBT-120 ver B2 elelr
højere anbefales af Apple. Gode gamle situation; koster det tredobbelte
af alle andre..

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-02-08 03:49

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Nå, det fandt jeg så ud af at den ikke var. Kun DBT-120 ver B2 elelr
> højere anbefales af Apple. Gode gamle situation; koster det tredobbelte
> af alle andre..

Det koster det at holde liv i gammel hardware. Vi skal laaangt tilbage
for at finde en shipping mac uden bluetooth.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-02-08 08:55

> Det koster det at holde liv i gammel hardware. Vi skal laaangt tilbage
> for at finde en shipping mac uden bluetooth.

nah, faktisk ikke .. det var først her fornyligt at MacPro fik BT som
std ...

/thomas

Fra : Esben

Dato : 21-02-08 13:29

> nah, faktisk ikke .. det var først her fornyligt at MacPro fik BT som
> std ...

Ja, fik en billig Dual G5, men den har ingen BT

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad