Tilføj pringer via airport express
Fra : Kristoffer Karkov

Dato : 19-02-08 21:28

Jeg har installeret netværk via airport express. Jeg har tilsluttet min
printer, HP 3320. Jeg kan finde den via bonjour i printerværktøj men når
jeg prøver at tilføje den får jeg en fejlmeddelelse: -9672

Nogen der har et løsningsforslag?

Mvh
Kristoffer

Fra : Jon

Dato : 20-02-08 07:32

Kristoffer Karkov <kristofferkarkov@gmail.com> wrote:

> [...]
> printer, HP 3320. Jeg kan finde den via bonjour i printerværktøj men når
> jeg prøver at tilføje den får jeg en fejlmeddelelse: -9672

Forsøk å installere driveren lokalt på din maskin. Det måtte jeg med min
HP 1020 i sin tid (driveren er inkludert i Leopard og senere Tigre).
--
/Jon
echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc

Fra : kristofferkarkov@gma~

Dato : 20-02-08 14:04

On 20 Feb., 07:32, see_signat...@mac.com.invalid (Jon) wrote:
> Forsøk å installere driveren lokalt på din maskin. Det måtte jeg med min
> HP 1020 i sin tid (driveren er inkludert i Leopard og senere Tigre).
> --
> /Jon

hmm det har ingen effekt - jeg kan som sagt godt se printeren via
bonjour, og den har også den rigtige driver, jeg kan ikke tilføje
printeren.

Kristoffer