Skelne .cbr/.cbz fra .rar...?
Fra : Esben

Dato : 18-02-08 20:14

Jeg er klar over at de grundlæggende er det samme. Ikke desto mindre
plejede jeg (10.4.10 ca) at kunne åbne dem med dobbeltklik til hhv.
FFView og UnRarX, men nu vil den åbne den dem alle i enten det ene eller
det andet program, hvis jeg prøver at ændre det i Info-vindue. Hvad gør
jeg for at komme tilbage til at de åbner i hvert sit program?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Esben

Dato : 22-02-08 12:50

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> [...]
> det andet program, hvis jeg prøver at ændre det i Info-vindue. Hvad gør
> jeg for at komme tilbage til at de åbner i hvert sit program?

Virkeligt ingen der har et clue? - tænker det må være en ændring i OS
der gør det....

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 23-02-08 20:57

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Virkeligt ingen der har et clue? - tænker det må være en ændring i OS
> der gør det....

Beklager den sene reaktion, men hent MisFox som lader dig genoprette
ordenen

http://mac.clauss-net.de/misfox/

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk¨
moth@mothsoft.dk

Fra : Esben

Dato : 24-02-08 09:31

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> Beklager den sene reaktion, men hent MisFox som lader dig genoprette
> ordenen
>
> http://mac.clauss-net.de/misfox/

Det er da meget bedre end ingen reaktion! Tak Mogens!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Esben

Dato : 24-02-08 13:44

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> Beklager den sene reaktion, men hent MisFox som lader dig genoprette
> ordenen
>
> http://mac.clauss-net.de/misfox/

Bortset fra det ikke løser mit problem...

Den gør ingen forskel...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 24-02-08 14:22

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Den gør ingen forskel...

Jeg går ud fra du i File Mappings har defineret hhv. FFView og UnRarX
som hjælpeprogram for hver de to forskellige endelser, oder?

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk¨
moth@mothsoft.dk

Fra : Esben

Dato : 24-02-08 14:22

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> Jeg går ud fra du i File Mappings har defineret hhv. FFView og UnRarX
> som hjælpeprogram for hver de to forskellige endelser, oder?

Ja det har jeg, men skal der stå noget mime-hejs også?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 24-02-08 15:27

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Ja det har jeg, men skal der stå noget mime-hejs også?

Næh, er det ikke blot noget internetoverførselshalløj, eller tag et kig
http://filext.com/

Kan være der skal "nukes" noget Findr cache af en slags, måske.

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk¨
moth@mothsoft.dk

Fra : Esben

Dato : 25-02-08 11:14

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> Næh, er det ikke blot noget internetoverførselshalløj, eller tag et kig
> på http://filext.com/
>
> Kan være der skal "nukes" noget Findr cache af en slags, måske.

Hvordan gør jeg sikrest det?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 25-02-08 20:50

> Hvordan gør jeg sikrest det?

Jeg ville bruge OnyX til at nulstille LaunchServices databasen

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk¨
moth@mothsoft.dk

Fra : Esben

Dato : 25-02-08 21:08

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> Jeg ville bruge OnyX til at nulstille LaunchServices databasen

OK tak!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad