Irriterende iTunes...:-(
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 17-02-08 00:18

Hold da op, hvor er det irriterende, at man ikke længere har dobbelte
pile i iTunes vinduerne både foroven og forneden, men kun forneden i
rulleskakten - heller ikke med brug af tinkertool er det nu muligt i
ver. 7.6.

deet er meget lidt brugervenligt over for folk, der bruger ZoomView, da
skærmbilledet jo følger pilen, og når du vil scrolle vha. pilen, så
kører vinduet ud af billedet med dobbeltpile kun forneden i rulleskakten...

Findes der et andet værktøj end TinkerTool, der kan 'overrule' det og
give dobbelte pile både for oven og forneden?

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-02-08 00:36

> [...]
>
> Findes der et andet værktøj end TinkerTool, der kan 'overrule' det og
> give dobbelte pile både for oven og forneden?

nu er der længe siden jeg har brugt rulleskakten overhovedet .... har du
ikke et hjul på din mus ? ... det må da være nemmere ?

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 17-02-08 00:43

Thomas von Hassel wrote:

> nu er der længe siden jeg har brugt rulleskakten overhovedet .... har du
> ikke et hjul på din mus ? ... det må da være nemmere ?

Jo måske, - men det virker ikke (endnu) på en MacPro - hverken med
10.4.x eller 10.5.x. - Jeg har en Kensington ExperMouse Pro, men de
mangler at opdatere Mouseworks til brug med IntelMacs... - Jeg bruger
kun trackballs, da mine håndled ikke kan holde til at bruge en alm. mus...

mvh. Erik Richard

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-02-08 00:45

> [...]
>
> Findes der et andet værktøj end TinkerTool, der kan 'overrule' det og
> give dobbelte pile både for oven og forneden?

Du har ret. Det kan ikke lade sig gøre mere. Min tanke var at prøve
Cocktail, men det vil ikke lave dobbeltpil både foroven og forneden i
iTunes 7.6. Det kan fint lave dobbeltpil forneden eller enkeltpil begge
steder. Uanset, om man vælge dobbeltpil foroven, forneden eller begge
steder, giver det kun dobbeltpil forneden.
--
Henrik Münster
Esbjerg