outlook kalender -> ical?
Fra : Thomas

Dato : 16-02-08 18:36

Hey... ret så simpelt og så er det så svært at finde noget godt om det
på google.

Kan man få et værktøj enten til os x eller windåse som nemt kan
eksportere min outlook kalender til noget ical kan forstå?

Mvh

Thomas

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 17-02-08 01:34

Thomas skrev:
> [...]
>

> Kan man få et værktøj enten til os x eller windåse som nemt kan
> eksportere min outlook kalender til noget ical kan forstå?

Outlook kan da svjh eksportere i ical-format. Hvis du er interesseeret i
at synkronisere mellem de to, kan du kigge på Funambol og så gå via
Google Calendar og evt Scheduleworld.

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 17-02-08 10:07

On 2008-02-17 01:33:39 +0100, "Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> said:

> Outlook kan da svjh eksportere i ical-format. Hvis du er interesseeret
> i at synkronisere mellem de to, kan du kigge på Funambol og så gå via
> Google Calendar og evt Scheduleworld.

Eller via mobilen!!!!!!