Underlig iTunes
Fra : Henrik Palshøj

Dato : 15-02-08 19:04

Hej efter jeg har opdateret min iBook 10.4.11 så er iTunes begyndt at
te sig underligt. Den er ekstremt lang tid om at starte, når den så er
startet er kommer badebolden pludselig, og køre i 20-30 sec. når jeg
lukker iTunes ned er den også lang tid om at slippe programmet (fjerne
3 kanten under logoet i dokken) jeg har kun 670 musik stykker liggende
på maskinen. Hvad kan der være galt?

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 15-02-08 19:35

On 2008-02-15 19:04:26 +0100, Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> said:

> [...]
> lukker iTunes ned er den også lang tid om at slippe programmet (fjerne
> 3 kanten under logoet i dokken) jeg har kun 670 musik stykker liggende

Har fundet frem til at det er når ClamXav century køre... Slukker man
den så spiller det.....

Nogen der ligger inde med den næstsidste udgave af ClamXav for der er
der ingen problemer, så søger 1.0.8!!!! eller ved hvor man kan hente
den!!!

Hilsen Henrik