|
| Dom faldet i sag om 2 Fra : Lyrik |
Dato : 13-02-08 13:21 |
|
Vore rettigheder som kunder ser en hel del bedre ud en de som regel bliver
fremstillet-af hvem?-Af selvudslettende kunder med hang til spanking! :
http://fpn.dk/rettigheder/kobelov_klagesager/article1263718.ece
Især hæfter jeg mig ved:
Sælgers ansvar
Men sagen viser, at forbrugeren har en berettiget forventning om, at en
reparation, der bliver udført inden for reklamationsfristen(indenfor de 2
år red.), er gratis, medmindre køberen har accepteret at betale for
reparationen, inden den bliver udført. Det er sælgerens ansvar at sikre
sig bevis for, at køberen har accepteret at betale for reparationen,«
siger chefkonsulent Tina Morell Nielsen, Forbrugerstyrelsen.
Det gjorde sælger ikke. Han vurderede enevældigt at det var kunden selv
der havde skylden for fejlen, reparerede og sendte regningen. Kunden kom
ikke til at betale efter dommen!
Det vil sige at indleverer man en ting indenfor 2 år så er det naturligt
ifølge dommen, at man FORVENTER at det bliver repareret på garantien. Det
er unaturligt at forvente at man selv skal betale! Så unaturligt at sælger
skal sikre sig kundens accept på at ville betale reparationen selv. Gør
han ikke det, så har han repareret gratis på garantien.
--
Greetings Jens "Lyrik" Bech
| |
Max (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Max |
Dato : 13-02-08 13:31 |
|
Hej Jens
> Det vil sige at indleverer man en ting indenfor 2 år så er det
> naturligt ifølge dommen, at man FORVENTER at det bliver repareret på
> garantien. Det er unaturligt at forvente at man selv skal betale! Så
> unaturligt at sælger skal sikre sig kundens accept på at ville betale
> reparationen selv. Gør han ikke det, så har han repareret gratis på
> garantien.
Når du nu så gerne vil informere om reklamationsret, så lad dog være
med at bruge ordet garanti, garanti er noget helt andet.
--
Mvh Max
| |
Lyrik (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Lyrik |
Dato : 13-02-08 14:01 |
|
Den 13.02.2008 kl. 13:30 skrev Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid>:
> Hej Jens
>
>> Det vil sige at indleverer man en ting indenfor 2 år så er det
>> naturligt ifølge dommen, at man FORVENTER at det bliver repareret på
>> garantien. Det er unaturligt at forvente at man selv skal betale! SÃ¥
>> unaturligt at sælger skal sikre sig kundens accept på at ville betale
>> reparationen selv. Gør han ikke det, så har han repareret gratis på
>> garantien.
>
> Når du nu så gerne vil informere om reklamationsret, så lad dog være
> med at bruge ordet garanti, garanti er noget helt andet.
...........................
Uhadada! Han vil så gerne informere om garantien! Uhadada! vi kan slet
ikke få lov at være selvudslettende og ydmyge overfor firmaguden! ))
Det var ikke for at krænke din tro, men uanset hvad du kalder det så var
der her fuld garanti på reklamationsretten! ))
--
Greetings Jens "Lyrik" Bech
| |
Erik Richard Sørens~ (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Erik Richard Sørens~ |
Dato : 13-02-08 14:33 |
|
Lyrik wrote:
> Den 13.02.2008 kl. 13:30 skrev Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid>:
>
>> Hej Jens
>>
>>> Det vil sige at indleverer man en ting indenfor 2 år så er det
>>> naturligt ifølge dommen, at man FORVENTER at det bliver repareret på
>>> garantien. Det er unaturligt at forvente at man selv skal betale! SÃ¥
>>> unaturligt at sælger skal sikre sig kundens accept på at ville betale
>>> reparationen selv. Gør han ikke det, så har han repareret gratis på
>>> garantien.
>>
>> Når du nu så gerne vil informere om reklamationsret, så lad dog være
>> med at bruge ordet garanti, garanti er noget helt andet.
> ..........................
> Uhadada! Han vil så gerne informere om garantien! Uhadada! vi kan slet
> ikke få lov at være selvudslettende og ydmyge overfor firmaguden! ))
>
> Det var ikke for at krænke din tro, men uanset hvad du kalder det så var
> der her fuld garanti på reklamationsretten! ))
Åh, herregud, Jens... Glem Max og alle hans udgydelser, - han kan næsten
ikke komme igennem dagen uden at brokke sig over et eller andet...
mvh. Erik Richard
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rgds. Grüße, Mvh. Erik Richard Sørensen, Member of ADC
<mac-man_NOSP@M_stofanet.dk> < http://www.nisus.com>
NisusWriter - The Future In Multilingual Textprocessing
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
| |
Max (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Max |
Dato : 13-02-08 15:22 |
|
Hej Erik
> Åh, herregud, Jens... Glem Max og alle hans udgydelser, - han kan
> næsten ikke komme igennem dagen uden at brokke sig over et eller
> andet...
Og du kan ikke holde din kæft selv om du plonker folk, nar.
--
Mvh Max
| |
Morten Lind (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Morten Lind |
Dato : 13-02-08 18:30 |
|
Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> Og du kan ikke holde din kæft selv om du plonker folk, nar.
Undskyld, jeg blander mig uden at kende dig, men sådan taler vi ikke
hér.
M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]
| |
Jubii (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Jubii |
Dato : 13-02-08 14:36 |
|
Lyrik wrote:
> Den 13.02.2008 kl. 13:30 skrev Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid>:
>
>> Hej Jens
>>
>>> Det vil sige at indleverer man en ting indenfor 2 år så er det
>>> naturligt ifølge dommen, at man FORVENTER at det bliver repareret på
>>> garantien. Det er unaturligt at forvente at man selv skal betale! Så
>>> unaturligt at sælger skal sikre sig kundens accept på at ville betale
>>> reparationen selv. Gør han ikke det, så har han repareret gratis på
>>> garantien.
>>
>> Når du nu så gerne vil informere om reklamationsret, så lad dog være
>> med at bruge ordet garanti, garanti er noget helt andet.
> ..........................
> Uhadada! Han vil så gerne informere om garantien! Uhadada! vi kan slet
> ikke få lov at være selvudslettende og ydmyge overfor firmaguden! ))
>
> Det var ikke for at krænke din tro, men uanset hvad du kalder det så var
> der her fuld garanti på reklamationsretten! ))
Hvilket igen er noget andet end det du skriver i dit første indlæg. Så stik
du bare piben ind og lær at skrive om disse ting uden at dumme dig.
| |
Morten Lind (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Morten Lind |
Dato : 13-02-08 18:35 |
|
Jubii <gruntsaver@jubii.dk> wrote:
> Hvilket igen er noget andet end det du skriver i dit første indlæg. Så stik
> du bare piben ind og lær at skrive om disse ting uden at dumme dig.
Sig mig, taler I sådan til hinanden i forbrugergruppen? Det er dog
uhyggeligt - sådan taler vi ikke til hinanden i Macgruppen.
Jeg er ked at at måtte reagere uden at kende dig, men to på hinanden
følgende tilsvininger synes jeg, er for meget.
M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]
| |
Hauge (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Hauge |
Dato : 13-02-08 18:37 |
|
Morten Lind wrote:
> Jeg er ked at at måtte reagere uden at kende dig, men to på hinanden
> følgende tilsvininger synes jeg, er for meget.
God tur tilbage til mac-gruppen.
/Hauge
| |
Morten Lind (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Morten Lind |
Dato : 13-02-08 18:42 |
|
Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote:
> God tur tilbage til mac-gruppen.
>
> /Hauge
Tak
M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]
| |
Hauge (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Hauge |
Dato : 13-02-08 18:53 |
|
Morten Lind wrote:
> Tak
Havde ikke set at idioten (lyrik) havde x-posted til mac-gruppen også, og så
uden at skrive det i det oprindelige indlæg.
Nu futter jeg så til mudder, hvor dem der gider, kan skramle videre.
Mvh Hauge
| |
Rado (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Rado |
Dato : 13-02-08 16:15 |
|
On Wed, 13 Feb 2008 13:30:56 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:
>Hej Jens
>
>> Det vil sige at indleverer man en ting indenfor 2 år så er det
>> naturligt ifølge dommen, at man FORVENTER at det bliver repareret på
>> garantien. Det er unaturligt at forvente at man selv skal betale! Så
>> unaturligt at sælger skal sikre sig kundens accept på at ville betale
>> reparationen selv. Gør han ikke det, så har han repareret gratis på
>> garantien.
>
>Når du nu så gerne vil informere om reklamationsret, så lad dog være
>med at bruge ordet garanti, garanti er noget helt andet.
EU direktivet der ligger til grund for pågældende lov bruger faktisk
begreberne "lovpligtig garanti" hhv. "handelsmæssige garantier".
Citat:
"Direktivet vedrører lovpligtig garanti og handelsmæssige garantier.
Begrebet lovpligtig garanti omfatter enhver juridisk beskyttelse af
køberen mod mangler ved den købte vare, som er en direkte følge af
lovgivningen, og som altså er en følgevirkning af kontrakten. I
direktivet tales der således om princippet om, at en vare skal være i
overensstemmelse med købsaftalen.
Begrebet handelsmæssig garanti består i modsætning hertil af en
tilkendegivelse af garantigiverens vilje til selv at tage ansvaret for
visse mangler. I direktivet tages spørgsmålet om lovpligtig eller
handelsmæssig garanti ikke op til debat. Begrebet "garanti" dækker
således kun handelsmæssige garantier, der defineres som følger:
"enhver forpligtelse, som en sælger eller en producent uden
prisforhøjelse indgår i forhold til forbrugeren om at refundere
købesummen, bytte eller reparere varen eller på anden måde tage sig af
varen, hvis den ikke svarer til oplysningerne på garantien eller en
reklame desangående".
http://europa.eu/scadplus/leg/da/lvb/l32022.htm
--
Rado
Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html
| |
Lyrik (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Lyrik |
Dato : 13-02-08 16:21 |
|
Den 13.02.2008 kl. 16:15 skrev Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>:
> On Wed, 13 Feb 2008 13:30:56 +0100, "Max"
> <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:
>
>> Hej Jens
>>
>>> Det vil sige at indleverer man en ting indenfor 2 år så er det
>>> naturligt ifølge dommen, at man FORVENTER at det bliver repareret på
>>> garantien. Det er unaturligt at forvente at man selv skal betale! SÃ¥
>>> unaturligt at sælger skal sikre sig kundens accept på at ville betale
>>> reparationen selv. Gør han ikke det, så har han repareret gratis på
>>> garantien.
>>
>> Når du nu så gerne vil informere om reklamationsret, så lad dog være
>> med at bruge ordet garanti, garanti er noget helt andet.
>
> EU direktivet der ligger til grund for pågældende lov bruger faktisk
> begreberne "lovpligtig garanti" hhv. "handelsmæssige garantier".
> Citat:
>
> "Direktivet vedrører lovpligtig garanti og handelsmæssige garantier.
>
> Begrebet lovpligtig garanti omfatter enhver juridisk beskyttelse af
> køberen mod mangler ved den købte vare, som er en direkte følge af
> lovgivningen, og som altså er en følgevirkning af kontrakten. I
> direktivet tales der således om princippet om, at en vare skal være i
> overensstemmelse med købsaftalen.
>
> Begrebet handelsmæssig garanti består i modsætning hertil af en
> tilkendegivelse af garantigiverens vilje til selv at tage ansvaret for
> visse mangler. I direktivet tages spørgsmålet om lovpligtig eller
> handelsmæssig garanti ikke op til debat. Begrebet "garanti" dækker
> således kun handelsmæssige garantier, der defineres som følger:
> "enhver forpligtelse, som en sælger eller en producent uden
> prisforhøjelse indgår i forhold til forbrugeren om at refundere
> købesummen, bytte eller reparere varen eller på anden måde tage sig af
> varen, hvis den ikke svarer til oplysningerne på garantien eller en
> reklame desangående".
>
> http://europa.eu/scadplus/leg/da/lvb/l32022.htm
.......................
Det får du ingen respons på. Firmatilbederne er besluttet på enten at
sabotere, eller også tie forbrugerrettighederne ihjæl! Jeg kan ikke greje
hvad de får ud af det?
--
Greetings Jens "Lyrik" Bech
| |
Thomas von Hassel (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Thomas von Hassel |
Dato : 13-02-08 22:23 |
|
Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:
> ......................
> Det får du ingen respons på. Firmatilbederne er besluttet på enten at
> sabotere, eller også tie forbrugerrettighederne ihjæl! Jeg kan ikke greje
> hvad de får ud af det?
undskyld, men ved ikke hvad en "firmatilbeder" er ... ?
/thomas
| |
L B (13-02-2008)
| Kommentar Fra : L B |
Dato : 13-02-08 22:40 |
|
On Wed, 13 Feb 2008 22:23:07 +0100, thomas@elements.dk (Thomas von
Hassel) wrote:
>
>
>Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:
>
>> ......................
>> Det får du ingen respons på. Firmatilbederne er besluttet på enten at
>> sabotere, eller også tie forbrugerrettighederne ihjæl! Jeg kan ikke greje
>> hvad de får ud af det?
>
>
>undskyld, men ved ikke hvad en "firmatilbeder" er ... ?
>
Det er en som ikke mener det samme som Lyrik.
| |
alexbo (13-02-2008)
| Kommentar Fra : alexbo |
Dato : 13-02-08 17:16 |
|
"Rado" skrev i
> EU direktivet der ligger til grund for pågældende lov bruger faktisk
> begreberne "lovpligtig garanti" hhv. "handelsmæssige garantier".
Måske men herhjemme er det forbudt at bruge ordet garanti, i stedet for
reklamationsret.
En garanti skal stille forbrugeren væsentligt bedre end reklamationsret.
Der er forvirring nok om de ting, så der er ingen grund til at de ved
hvordan tingene hænger sammen bidrager dertil.
Så hvis man nu begynder at skrive om lovpligtig garanti, kan
det kun være for at forstærke forvirringen.
Markedsføringsloven
12. Over for forbrugere må erklæring om ydelse af garanti el.lign. kun
anvendes, såfremt erklæringen giver modtageren en væsentlig bedre
retsstilling end den, modtageren har efter lovgivningen.
mvh
Alex Christensen
| |
Lyrik (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Lyrik |
Dato : 13-02-08 17:29 |
|
Den 13.02.2008 kl. 17:16 skrev alexbo <alexbo@email.dk>:
>
> "Rado" skrev i
>
>> EU direktivet der ligger til grund for pågældende lov bruger faktisk
>> begreberne "lovpligtig garanti" hhv. "handelsmæssige garantier".
>
> MÃ¥ske men herhjemme er det forbudt at bruge ordet garanti, i stedet for
> reklamationsret.
> En garanti skal stille forbrugeren væsentligt bedre end reklamationsret.
>
> Der er forvirring nok om de ting, så der er ingen grund til at de ved
> hvordan tingene hænger sammen bidrager dertil.
> SÃ¥ hvis man nu begynder at skrive om lovpligtig garanti, kan
> det kun være for at forstærke forvirringen.
>
> Markedsføringsloven
> 12. Over for forbrugere må erklæring om ydelse af garanti el.lign. kun
> anvendes, såfremt erklæringen giver modtageren en væsentlig bedre
> retsstilling end den, modtageren har efter lovgivningen.
......................
Du er dog utrolig i dit forkvaklede livssyn! Nu fordrejer du loven for at
minimere forbrugerret!
Shill!
--
Greetings Jens "Lyrik" Bech
| |
Lyrik (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Lyrik |
Dato : 13-02-08 18:20 |
|
Den 13.02.2008 kl. 17:16 skrev alexbo <alexbo@email.dk>:
>
> "Rado" skrev i
>
>> EU direktivet der ligger til grund for pågældende lov bruger faktisk
>> begreberne "lovpligtig garanti" hhv. "handelsmæssige garantier".
>
> MÃ¥ske men herhjemme er det forbudt at bruge ordet garanti, i stedet for
> reklamationsret.
> En garanti skal stille forbrugeren væsentligt bedre end reklamationsret.
>
> Der er forvirring nok om de ting, så der er ingen grund til at de ved
> hvordan tingene hænger sammen bidrager dertil.
> SÃ¥ hvis man nu begynder at skrive om lovpligtig garanti, kan
> det kun være for at forstærke forvirringen.
>
> Markedsføringsloven
> 12. Over for forbrugere må erklæring om ydelse af garanti el.lign. kun
> anvendes, såfremt erklæringen giver modtageren en væsentlig bedre
> retsstilling end den, modtageren har efter lovgivningen.
>
> mvh
> Alex Christensen
.....................................
I firmatilbedere har alt for længe spredt jeres ruinerende propaganda
uimodsagt. Den lov der ligger til grund for 2 årsgarantien havde som
erklæret formål at forbedre 1 årsgarantien!
Det var et fælles EU-projekt. Det var altså ikke hensigten som
firmatilbedernes propaganda har lydt de seneste år, at indskrænke
garantien fra 1 år til 1/2 år! Intentionen var at UDVIDE den til 2 år.
Da en vare der er 2 år er dobbelt så gammel og kan have været udsat for
dobbelt så mange strabadser brugte man formuleringen garanti for det halve
Ã¥r og reklamationsret for resten.
Firmatilbederne gik straks på "guldgraveri" i ordet reklamationsret og
prøvede at forvanske det til "noget der ikke havde noget med garanti at
gøre". Det på trods af at forbrugerministren pointerede at hensigten med
reklamationsret var= garanti!
Formålet med lovændringen var at udvide garantien! Man ville gøre noget
for forbrugerne i EU.
Reklamationsretten skulle ikke forstås som om brugeren skulle BEVISE at en
fejl havde været der hele tiden! Den har firmatilbederne ellers kørt helt
ud i deres falske argumentation!
Forbrugeren skulle bare svagt sansynliggøre at det var en
"fabrikationsfejl" der var årsag til reklamationen.
Der blev fra politisk hold advaret imod at prøve at indskrænke garantien!
Intentionen var og er at UDVIDE garantien fra 1 til 2 år!
Den nyligt afsagte dom stadfæster dette, hvilket vi forbrugere skal glæde
os over. Firmatilbedere og lobbyister: Bedre held næste gang!
--
Greetings Jens "Lyrik" Bech
| |
alexbo (13-02-2008)
| Kommentar Fra : alexbo |
Dato : 13-02-08 18:30 |
|
"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev
> Der blev fra politisk hold advaret imod at prøve at indskrænke garantien!
> Intentionen var og er at UDVIDE garantien fra 1 til 2 år!
>
> Den nyligt afsagte dom stadfæster dette,
Rent vås, der findes ingen lovpligtig garanti.
Den afsagte dom stadfæster at en sælger ikke må reparere uden købers
vidende, den tager ikke stilling til om fejlen var reklamationsberettiget
eller selvforskyldt.
Den siger bare at når sælger ikke gør køber opmærksom på at han selv skal
betale, så skal han ikke.
Jeg ved godt at det er for svært for dig at forstå, så jeg skriver mest for
andre læsere, så du skal ikke føle dig tvunget til at svare.
mvh
Alex Christensen
| |
Erik Richard Sørens~ (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Erik Richard Sørens~ |
Dato : 13-02-08 18:46 |
|
Lyrik wrote:
> alexbo <alexbo@email.dk>:
>> "Rado" skrev i
>>
>>> EU direktivet der ligger til grund for pågældende lov bruger faktisk
>>> begreberne "lovpligtig garanti" hhv. "handelsmæssige garantier".
>>
>> MÃ¥ske men herhjemme er det forbudt at bruge ordet garanti, i stedet for
>> reklamationsret.
>> En garanti skal stille forbrugeren væsentligt bedre end reklamationsret.
>>
>> Der er forvirring nok om de ting, så der er ingen grund til at de ved
>> hvordan tingene hænger sammen bidrager dertil.
>> SÃ¥ hvis man nu begynder at skrive om lovpligtig garanti, kan
>> det kun være for at forstærke forvirringen.
>>
>> Markedsføringsloven
>> 12. Over for forbrugere må erklæring om ydelse af garanti el.lign. kun
>> anvendes, såfremt erklæringen giver modtageren en væsentlig bedre
>> retsstilling end den, modtageren har efter lovgivningen.
>
> I firmatilbedere har alt for længe spredt jeres ruinerende propaganda
> uimodsagt. Den lov der ligger til grund for 2 årsgarantien havde som
> erklæret formål at forbedre 1 årsgarantien!
> Det var et fælles EU-projekt. Det var altså ikke hensigten som
> firmatilbedernes propaganda har lydt de seneste år, at indskrænke
> garantien fra 1 år til 1/2 år! Intentionen var at UDVIDE den til 2 år.
> Da en vare der er 2 år er dobbelt så gammel og kan have været udsat for
> dobbelt så mange strabadser brugte man formuleringen garanti for det
> halve år og reklamationsret for resten.
>
> Firmatilbederne gik straks på "guldgraveri" i ordet reklamationsret og
> prøvede at forvanske det til "noget der ikke havde noget med garanti at
> gøre". Det på trods af at forbrugerministren pointerede at hensigten med
> reklamationsret var= garanti!
>
> Formålet med lovændringen var at udvide garantien! Man ville gøre noget
> for forbrugerne i EU.
>
> Reklamationsretten skulle ikke forstås som om brugeren skulle BEVISE at
> en fejl havde været der hele tiden! Den har firmatilbederne ellers kørt
> helt ud i deres falske argumentation!
> Forbrugeren skulle bare svagt sansynliggøre at det var en
> "fabrikationsfejl" der var årsag til reklamationen.
>
> Der blev fra politisk hold advaret imod at prøve at indskrænke
> garantien! Intentionen var og er at UDVIDE garantien fra 1 til 2 år!
>
> Den nyligt afsagte dom stadfæster dette, hvilket vi forbrugere skal
> glæde os over. Firmatilbedere og lobbyister: Bedre held næste gang!
Slap nu lidt af Jens! Den sag er ikke så entydig, som du åbenbart vil
gøre den til jvf. den trufne afgørelse.
Den trufne afgørelse går udelukkende på, at forretningen tilsyneladende
uden købers godkendelse har tolket fejlen som værende påført af bruger.
Og det er altså stadig sådan, at når først de 12 måneders garantiperiode
er gået, er det forbrugeren, der har bevisbyrden - altså, at produktet
har været fejlbehæftet fra producentens side også _efter_ de 12 mdrs.
udløb. Iflg. dit link tager Forbrugerklagenævnet _ikke_ stilling til det
- men _UDELUKKENDE_, at butikken, hvor produktet er købt uden videre har
vurderet, at fejlen var påført af bruger, og derfor ikke omfattet af
reklamationsretten.
Og så hører den slags diskussioner overhovedet ikke hjemme i Mac
gruppen, uanset om det drejer sig om et Mac, Dell, PC, eller hvad du kan
finde på at sætte på af navn!
FUT: dk.forbruger
mvh. Erik Richard
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rgds. Grüße, Mvh. Erik Richard Sørensen, Member of ADC
<mac-man_NOSP@M_stofanet.dk> < http://www.nisus.com>
NisusWriter - The Future In Multilingual Textprocessing
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
| |
alexbo (13-02-2008)
| Kommentar Fra : alexbo |
Dato : 13-02-08 14:14 |
|
"Lyrik" skrev
> Vore rettigheder som kunder ser en hel del bedre ud en de som regel bliver
> fremstillet-af hvem?-Af selvudslettende kunder med hang til spanking! :
> Sælgers ansvar
Det er synd at et ellers vedkommende indlæg bliver ødelagt af din karl smart
bemærkning.
Det vigtige i sagen er så helt gået dig forbi, at det er reklamationsretten
der trådte i karakter, havde det været en garanti ville det ikke være
interessant, en garanti garanterer mod fejl.
Men det kan du så åbenbart ikke tåle at høre, så kommer der flere af dine
dumspydige bemærkninger.
For øvrigt er der ikke noget nyt i at man ikke bare må reparere uden kundens
accept, der findes masser af afgørelser i f.eks. autobranchen om dette.
mvh
Alex Christensen
| |
Lyrik (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Lyrik |
Dato : 13-02-08 14:22 |
|
Den 13.02.2008 kl. 14:14 skrev alexbo <alexbo@email.dk>:
>
> "Lyrik" skrev
>> Vore rettigheder som kunder ser en hel del bedre ud en de som regel
>> bliver
>> fremstillet-af hvem?-Af selvudslettende kunder med hang til
>> spanking! :
>
>> Sælgers ansvar
>
> Det er synd at et ellers vedkommende indlæg bliver ødelagt af din karl
> smart
> bemærkning.
>
> Det vigtige i sagen er så helt gået dig forbi, at det er
> reklamationsretten
> der trådte i karakter, havde det været en garanti ville det ikke være
> interessant, en garanti garanterer mod fejl.
> Men det kan du så åbenbart ikke tåle at høre, så kommer der flere af dine
> dumspydige bemærkninger.
>
> For øvrigt er der ikke noget nyt i at man ikke bare må reparere uden
> kundens
> accept, der findes masser af afgørelser i f.eks. autobranchen om dette.
>
> mvh
> Alex Christensen
.........
Endnu en krænket tilbeder af firmaguden. De har en hvis lighed med
krænkede muslimer. De kan finde krænkelser alle vegne. Forskellen er at
muslimerne brænder Dannebrogsflag, mens firmatilbederne brænder
forbrugerrettigheder!
--
Greetings Jens "Lyrik" Bech
| |
Jubii (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Jubii |
Dato : 13-02-08 14:40 |
|
Lyrik wrote:
> Den 13.02.2008 kl. 14:14 skrev alexbo <alexbo@email.dk>:
>
>>
>> "Lyrik" skrev
>>> Vore rettigheder som kunder ser en hel del bedre ud en de som regel
>>> bliver
>>> fremstillet-af hvem?-Af selvudslettende kunder med hang til
>>> spanking! :
>>
>>> Sælgers ansvar
>>
>> Det er synd at et ellers vedkommende indlæg bliver ødelagt af din karl
>> smart
>> bemærkning.
>>
>> Det vigtige i sagen er så helt gået dig forbi, at det er
>> reklamationsretten
>> der trådte i karakter, havde det været en garanti ville det ikke være
>> interessant, en garanti garanterer mod fejl.
>> Men det kan du så åbenbart ikke tåle at høre, så kommer der flere af dine
>> dumspydige bemærkninger.
>>
>> For øvrigt er der ikke noget nyt i at man ikke bare må reparere uden
>> kundens
>> accept, der findes masser af afgørelser i f.eks. autobranchen om dette.
>>
>> mvh
>> Alex Christensen
> ........
> Endnu en krænket tilbeder af firmaguden. De har en hvis lighed med
> krænkede muslimer. De kan finde krænkelser alle vegne. Forskellen er at
> muslimerne brænder Dannebrogsflag, mens firmatilbederne brænder
> forbrugerrettigheder!
Du er så dum at der er dømt ignore på dig gut. bye.
| |
Lyrik (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Lyrik |
Dato : 13-02-08 14:56 |
|
Den 13.02.2008 kl. 14:39 skrev Jubii <gruntsaver@jubii.dk>:
> Lyrik wrote:
>> Den 13.02.2008 kl. 14:14 skrev alexbo <alexbo@email.dk>:
>>
>>>
>>> "Lyrik" skrev
>>>> Vore rettigheder som kunder ser en hel del bedre ud en de som regel
>>>> bliver
>>>> fremstillet-af hvem?-Af selvudslettende kunder med hang til
>>>> spanking! :
>>>
>>>> Sælgers ansvar
>>>
>>> Det er synd at et ellers vedkommende indlæg bliver ødelagt af din karl
>>> smart
>>> bemærkning.
>>>
>>> Det vigtige i sagen er så helt gået dig forbi, at det er
>>> reklamationsretten
>>> der trådte i karakter, havde det været en garanti ville det ikke være
>>> interessant, en garanti garanterer mod fejl.
>>> Men det kan du så åbenbart ikke tåle at høre, så kommer der flere af
>>> dine
>>> dumspydige bemærkninger.
>>>
>>> For øvrigt er der ikke noget nyt i at man ikke bare må reparere uden
>>> kundens
>>> accept, der findes masser af afgørelser i f.eks. autobranchen om dette.
>>>
>>> mvh
>>> Alex Christensen
>> ........
>> Endnu en krænket tilbeder af firmaguden. De har en hvis lighed med
>> krænkede muslimer. De kan finde krænkelser alle vegne. Forskellen er at
>> muslimerne brænder Dannebrogsflag, mens firmatilbederne brænder
>> forbrugerrettigheder!
>
> Du er så dum at der er dømt ignore på dig gut. bye.
..............
jubii!
--
Greetings Jens "Lyrik" Bech
| |
Henry Lerche Madsen (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Henry Lerche Madsen |
Dato : 13-02-08 16:38 |
|
Lyrik skrev:
> Den 13.02.2008 kl. 14:39 skrev Jubii <gruntsaver@jubii.dk>:
>
>> Lyrik wrote:
>>> Den 13.02.2008 kl. 14:14 skrev alexbo <alexbo@email.dk>:
>>>
>>>>
>>>> "Lyrik" skrev
>>>>> Vore rettigheder som kunder ser en hel del bedre ud en de som regel
>>>>> bliver
>>>>> fremstillet-af hvem?-Af selvudslettende kunder med hang til
>>>>> spanking! :
>>>>
>>>>> Sælgers ansvar
>>>>
>>>> Det er synd at et ellers vedkommende indlæg bliver ødelagt af din karl
>>>> smart
>>>> bemærkning.
>>>>
>>>> Det vigtige i sagen er så helt gået dig forbi, at det er
>>>> reklamationsretten
>>>> der trådte i karakter, havde det været en garanti ville det ikke være
>>>> interessant, en garanti garanterer mod fejl.
>>>> Men det kan du så åbenbart ikke tåle at høre, så kommer der flere af
>>>> dine
>>>> dumspydige bemærkninger.
>>>>
>>>> For øvrigt er der ikke noget nyt i at man ikke bare må reparere uden
>>>> kundens
>>>> accept, der findes masser af afgørelser i f.eks. autobranchen om dette.
>>>>
>>>> mvh
>>>> Alex Christensen
>>> ........
>>> Endnu en krænket tilbeder af firmaguden. De har en hvis lighed med
>>> krænkede muslimer. De kan finde krænkelser alle vegne. Forskellen er at
>>> muslimerne brænder Dannebrogsflag, mens firmatilbederne brænder
>>> forbrugerrettigheder!
>>
>> Du er så dum at der er dømt ignore på dig gut. bye.
> .............
> jubii!
>
>
Ska i tre ikke snart til at bruge PC-windåse igen, så vi kan få fred og
en ordentlig tone her i dk.edb.mac ??
| |
Morten Reippuert Knu~ (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Morten Reippuert Knu~ |
Dato : 13-02-08 23:50 |
|
Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:
> Endnu en krænket tilbeder af firmaguden. De har en hvis lighed med
> krænkede muslimer. De kan finde krænkelser alle vegne. Forskellen er at
> muslimerne brænder Dannebrogsflag, mens firmatilbederne brænder
> forbrugerrettigheder!
PLONK eller fis over i dk.politik.invandring.
--
Morten Reippuert Knudsen < http://blog.reippuert.dk>
Merlin Works CR-3/2.5 & Campagnolo Chorus 2007.
| |
Jesper Poulsen (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Jesper Poulsen |
Dato : 13-02-08 16:04 |
|
Lyrik wrote:
> Vore rettigheder som kunder ser en hel del bedre ud en de som regel bliver
> fremstillet-af hvem?-Af selvudslettende kunder med hang til spanking! :
Kan du for f*nden ikke lade være med at trolle rundt og ændre brugernavn?
--
Mvh
Jesper Poulsen
| |
Lyrik (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Lyrik |
Dato : 13-02-08 16:18 |
|
Den 13.02.2008 kl. 16:03 skrev Jesper Poulsen <nospam@ingensteder.dk>:
> Lyrik wrote:
>> Vore rettigheder som kunder ser en hel del bedre ud en de som regel
>> bliver
>> fremstillet-af hvem?-Af selvudslettende kunder med hang til
>> spanking! :
>
> Kan du for f*nden ikke lade være med at trolle rundt og ændre brugernavn?
......................
Fjols! Jeg har haft samme brugernavn i årevis!
--
Greetings Jens "Lyrik" Bech
| |
Erik Richard Sørens~ (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Erik Richard Sørens~ |
Dato : 13-02-08 17:09 |
|
Jesper Poulsen wrote:
> Lyrik wrote:
>> Vore rettigheder som kunder ser en hel del bedre ud en de som regel bliver
>> fremstillet-af hvem?-Af selvudslettende kunder med hang til spanking! :
>
> Kan du for f*nden ikke lade være med at trolle rundt og ændre brugernavn?
Jesper, jeg tror, du forveksler Jens med en anden. Jeg har aldrig set
ham bruge andet navn synonum end det, han bruger her.
mvh. Erik Richard
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rgds. Grüße, Mvh. Erik Richard Sørensen, Member of ADC
<mac-man_NOSP@M_stofanet.dk> < http://www.nisus.com>
NisusWriter - The Future In Multilingual Textprocessing
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
| |
Jesper Poulsen (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Jesper Poulsen |
Dato : 13-02-08 17:13 |
|
Erik Richard Sørensen wrote:
> Jesper, jeg tror, du forveksler Jens med en anden. Jeg har aldrig set
> ham bruge andet navn synonum end det, han bruger her.
Jeg har før haft ham i filteret... Og nu har jeg det igen.
--
Mvh
Jesper Poulsen
| |
Bertel Lund Hansen (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen |
Dato : 13-02-08 17:28 |
| | |
Lyrik (13-02-2008)
| Kommentar Fra : Lyrik |
Dato : 13-02-08 17:57 |
|
Den 13.02.2008 kl. 17:27 skrev Bertel Lund Hansen <unospamo@lundhansen.dk>:
> Jesper Poulsen skrev:
>
>> Jeg har før haft ham i filteret... Og nu har jeg det igen.
>
> Filtrer på personnavnet, og glem mailadressen.
...........
Who cares?
--
Greetings Jens "Lyrik" Bech
| |
|
|