søgline i safari
Fra : Niels Poulsen

Dato : 07-02-08 16:48

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 07-02-08 20:01

Niels Poulsen skrev:
> spørgsmål hvordan får jeg søgline i safari til og virke ,så man altid
> hvor man er på nette

Er ikke helt klar over hvad du mener, kan du prøve at forklare det lidt
nærmere ?

Henry

Fra : Niels Poulsen

Dato : 08-02-08 08:58

Henry Lerche Madsen skrev:

> Er ikke helt klar over hvad du mener, kan du prøve at forklare det lidt
> nærmere ?
>
> Henry
Ja den linen hvor man søger den øverst i safirer er forsvundet nærmer
kan jeg ikke forklare mig

--
http://www.youtube.com/watch?v=HM7Xf7apfhE

http://www.youtube.com/watch?v=FqxWMwixh6g&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=EZ7KH1hPhs8&feature=related

Fra : KentBM

Dato : 08-02-08 11:05

Niels Poulsen wrote:
> Ja den linen hvor man søger den øverst i safirer er forsvundet nærmer
> kan jeg ikke forklare mig

Som jeg har forstået det så mangler du adresselinien?

Tryk æble + l og hvis dette ikke virker, så vælg Oversigt, indstil
værktøjslinie og træk adresselinien til Safari.

Du må være kommet til at gemme den? Og der er sikkert en eller anden
underlig genvej, men det svære ved Mac er de mange genveje, som (måske)
ikke er standard.

--

Kent

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 08-02-08 11:55

Niels Poulsen skrev:

> Ja den linen hvor man søger den øverst i safirer er forsvundet nærmer
> kan jeg ikke forklare mig

Det er jo ikke bare der du søger, men også der hvod du skriver adresser
(www) og navigerer.... det kaldes Værktøjslinje.

Tryk: Oversigt > Vis Værktøjslinje

Fra : Morten Lind

Dato : 10-02-08 07:26

Niels Poulsen <mac@mac> wrote:

> Ja den linen hvor man søger den øverst i safirer er forsvundet nærmer
> kan jeg ikke forklare mig

Er det Google-feltet, du mangler? Øverst, yderst til højre?

M.

Fra : Niels Poulsen

Dato : 10-02-08 17:27

Morten Lind skrev:

> Er det Google-feltet, du mangler? Øverst, yderst til højre?
>
> M.

Ja det er

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-02-08 20:57

Niels Poulsen <mac@mac> wrote:

> Ja det er

Så skal du bare åbne Safari, gå ind i menuen "Oversigt" og åbne "Indstil
værktøjslinie...". Så kan du trække de ønskede menupunkter op til
værktøjslinien. Har du aldrig ændret værktøjslinien, kan du bare trække
standardsættet derop. Du er sikkert ved en fejl kommet til at trække
Google-søgefeltet ud af værktøjslinien. Det har vi nok alle prøvet.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Aage Jæger

Dato : 08-02-08 08:57

"Niels Poulsen" <mac@mac> skrev i en meddelelse
> spørgsmål hvordan får jeg søgline i safari til og virke ,så man altid hvor
> man er på nette

du elleve togstation nitten-fjorten.
camembert

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 08-02-08 11:17

http://redwing.hutman.net/%7Emreed/warriorshtm/evilclown.htm

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 08-02-08 11:30

Aage Jæger wrote:

> du elleve togstation nitten-fjorten.
> camembert

og hvad mener du så med det? - Snakker du sort snak?

mvh. Erik Richard

Fra : Aage Jæger

Dato : 08-02-08 13:01

"Erik Richard Sørensen" <NOSPAM@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

Aage Jæger wrote:

> du elleve togstation nitten-fjorten.
> camembert

og hvad mener du så med det? - Snakker du sort snak?

Spørger du mig eller trådstarter?

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 08-02-08 14:10

Aage Jæger wrote:

> Spørger du mig eller trådstarter?

I og med, at jeg svarer på dit indlæg, så må det nødvendigvis være dig,
jeg stiller spørgsmålet....

Jeg bliver nødt til at sige det lige ud, Adam. - Her i gruppen generer
vi ikke folk, fordi de er ordblinde eller andre handicappede! Istedet
forsøger vi at hjælpe dem mest mulig, hvis vi kan.

- Og hvad med at få din OE sat korrekt, så den også kan citere korrekt?

mvh. Erik Richard

Fra : Steen

Dato : 08-02-08 14:57

On 2008-02-08 14:09:51 +0100, Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> said:

> Her i gruppen generer
> vi ikke folk, fordi de er ordblinde eller andre handicappede! Istedet
> forsøger vi at hjælpe dem mest mulig, hvis vi kan.

Og det er én af grundene til jeg sætter meget pris på denne gruppe.
Alt for mange steder, ender det med mudderkastning.
Nå, nu kom jeg lige på afveje, men jeg fik luft

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 08-02-08 15:10

Aage Jæger wrote:

> og hvad mener du så med det? - Snakker du sort snak?
>
> Spørger du mig eller trådstarter?

Hmm... du forstår vist ikke en fin hentydning, men sagt lidt firkantet,
så er din opførsel ikke velset i denne gruppe...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen