On 25 Feb., 13:15, Peter Knutsen <pe...@sagatafl.invalid> wrote:
> Peter Knutsen wrote:
> > Er jeg den eneste der har bøvl medGetItCard, fra
> >
http://www.getitcard.dk, som jeg for nylig er begyndt at bruge ?
>
> > Jeg har tidligere brugt kortet, hvor beløbet blev trukket korrekt fra
> > min saldo, men mine sidste 3 handle er alle blevet "cancelled", selv om
> > jeg har modtaget produktet. Der står altså nogle penge på mit kort, som
> > burde være hos sælgeren.
>
> > I første omgang har jeg valgt at kontakte sælgeren, Just-Eat (hvor jeg
> > har været kunde i mange år). Jeg sendte dem en email i går nat (cirka
> > 9-10 timer siden), og så må jeg se hvad de siger jeg skal gøre.
>
> > Er der andre, der har haft samme problem? Eller som har hørt om, at der
> > skulle være problemer med kortet lige i disse dage?
>
> Det tog sin tid, men problemet er nu løst.
>
> --
> Peter Knutsen
> sagatafl.org- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -
Hej,
vi har haft servicen under observation siden Peter var så venlig at
gøre os opmærksom på fejlindstillingen for Just-Eat.dk. Vi har ikke
siden set eller hørt om problemet igen, så vi tror på det er rettet
for alle de websider som accepterer getitcard og sælger fysiske varer
f.eks. TV2 forlag, FONA.dk, Brandcuts.dk, ABCkidswear.dk, Coolshop.dk,
gorillashop.dk, g-shirt.dk mv. Vi har ikke set problemet for websider
med digitale services så som TV2 spil, Habbo, Arto, Prefueled.com mv.
Vi hører gerne kommentarer og ønsker til flere websider, som bør
anvende getitcard som betalingsmiddel.
Mvh
Jørgen A. Hedegreen
Getitcard