iCab 4
Fra : David Blangstrup

Dato : 01-02-08 09:51

Prøv iCab 4, den er fremragende!

http://icab.de

- David
--
Læs min blog
http://david.blangstrup.info

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 01-02-08 16:19

David Blangstrup wrote:
> Prøv iCab 4, den er fremragende!
> http://icab.de

Det er muligt, du synes det, men jeg kan garantere for, at der er så
mange problemer med den, at jeg på det kraftigste vil fraråde at bruge iCab.

- Java, JavaScript, SSH og meget, meget mere er fyldt med fejl.
- RSS virker ikke altid.
- Foreign Identification/compability virker ikke
- Ver. 4 kan finde på at ødelægge Webkit Framework, så en reinstallering
af Leopard vil være et absolut must.
- valg af brugerdefinerede skrifter og farver virker ikke 100%
- Brug af iCab 4 sammen med ZoomView kan få både Finder og icab til at
crashe.
- Betalingsreminderen forårsager, at nogle indstillinger ikke bliver
gemt, som man regner med.
- Resize large images kan få en webside til at gå ned, så en genstart af
iCab er nødvendig
- Help funktionen er væk - også, selvom du betaler for den.
- Understøtter *IKKE* fuldt d verisign Certification!!!!!!!!

Eneste reelle positive ting, jeg har at sige om den, er, at den er
blevet endda særdeles hurtig.

Der har kørt flere tråde omk. ver. 4 i flere af de engelsksprogede
nyhedsgrupper - bl.a. comp.sys.mac.apps og comp.sys.mac.system.

Så vær endda meget forsigtig, hvis du skal bruge den på krypterede sider.

mvh. Erik Richard

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-02-08 18:00

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@nospam.dk> wrote:

> Det er muligt, du synes det, men jeg kan garantere for, at der er så
> mange problemer med den, at jeg på det kraftigste vil fraråde at bruge iCab.
>
> - Java, JavaScript, SSH og meget, meget mere er fyldt med fejl.

ssh?

Fra : David Blangstrup

Dato : 01-02-08 18:37

On 2008-02-01 16:19:23 +0100, Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> said:

> [...]
> nyhedsgrupper - bl.a. comp.sys.mac.apps og comp.sys.mac.system.
>
> Så vær endda meget forsigtig, hvis du skal bruge den på krypterede sider.

Her virker den glimrende ;) Jeg har endda købt den.
- David
--
Læs min blog
http://david.blangstrup.info