Mursten, forskel i mærke ?
Fra : Heino og Carina Stra~

Dato : 30-01-08 15:03

Hej NG

Vi er ved at få bygget nyt hus,
I den forbindelse har vi betalt en del extra for at få nogle Randers tegl RT
476 Umbra,
nu er mursten kommet, Wienerberger PT 476 Umbra, sten er magen til og ser
godt ud,
jeg er selvfølgelig nysgerrig efter, er Winerberger et "billigere" mærke, så
vi betaler for det "dyre" mærke og får det billige ?

Mvh. Heino

Fra : Jacob Andersen

Dato : 30-01-08 21:44

"Heino og Carina Strauss" <strauss(slet)@tv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg er selvfølgelig nysgerrig efter, er Winerberger et "billigere" mærke,
> så vi betaler for det "dyre" mærke og får det billige ?

Så vidt jeg ved er W en gigantisk international byggekoncern, som har opkøbt
flere danske teglværker - vist også Randers Tegl. Så det er vist ikke noget
problem.

Mvh
Jacob

Fra : Den Længste

Dato : 01-02-08 13:06

det skulle vist være samme ejer, men du kan jo forhører dig på teglværket
( ringe til dem) og høre om evt kvalitetsforskel?

Hilsen brian