Isterningsmaskine.
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 26-01-08 01:24

Hej.

Da vi ikke har plads til et mega-stort amr. køleskab, er jeg på jagt efter
en en isterningsmaskine.

Men hvilken skal jeg vælge? Jeg har fundet denne på google:
http://www.lomax.dk/index.asp?ci=4&vi=2&varenr=7985110&gclid=CJ6ym9bMkpECFQppQgod_Uo4OQ
men jeg aner ikke om den er noget værd? men på den anden side, er det kun
til en fam. på 4 pers. så det er jo begrænset hvor meget vi vil slide på
den.

Er der andre (billigere) alternativer? Og jeg mener ikke de blå
isternings-poser

Mvh

Jasper

--
jasper@FJERNESahrensbach.com

(FJERNES skal, sjovt nok, fjernes.)

Fra : Hauge

Dato : 26-01-08 08:48

Hejsa
Jasper Norman Ahrensbach wrote:
> Er der andre (billigere) alternativer? Og jeg mener ikke de blå
> isternings-poser

Har du mulighed for at handle i Metro? Jeg mindes lige før jul, at de havde
en 4-5 liters model til under 1000 kr., og det har de så sikkert endnu.
Jeg har selv et amerikaner, så det var ikke noget der lige fangede min
reelle interesse, men man kikker da lidt på tingene i ny og næ alligevel

Mvh Hauge

Fra : Grethe Hoff

Dato : 27-01-08 14:54

Jeg er norsk og bor i Viborg.
Hvor kan jeg finne Metro? 4-5 liters model høres jo godt ut.

Grethe
www.cegredesign.com

Fra : Hauge

Dato : 27-01-08 16:12

Grethe Hoff wrote:
> Jeg er norsk og bor i Viborg.
> Hvor kan jeg finne Metro?

Du skal have kort for at kunne handle i Metro, da det kun er for
erhvervsdrivende, men ellers ligger de i Århus.

www.metro.dk

Mvh Hauge

Fra : Grethe Hoff

Dato : 27-01-08 21:24

Takk for svar. Da er det dog ikke for meg, dessverre.

Grethe
www.cegredesign.com

Fra : Armand

Dato : 27-01-08 21:47

Grethe Hoff skrev:
> Takk for svar. Da er det dog ikke for meg, dessverre.

Kender du ikke én eneste med egen forretning eller anden selvstændig?
Næsten alle momsregistrerede i områderne omkring Metro-varehusene har et
"medlems"kort, som venner, bekendte og medarbejdere plejer at kunne låne!

--
Armand.

Fra : Henning

Dato : 28-01-08 08:32

On Sun, 27 Jan 2008 21:46:50 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

>Kender du ikke én eneste med egen forretning eller anden selvstændig?
>Næsten alle momsregistrerede i områderne omkring Metro-varehusene har et
>"medlems"kort, som venner, bekendte og medarbejdere plejer at kunne låne!

De opretter kort til alle, de skal bare bruge en eller anden
"undskyldning". Sig du er kunstner af en eller anden art - så får du
kortet i hånden i løbe af få minutter.

Fra : Grethe Hoff

Dato : 29-01-08 20:42

Hehe...Ikke helt ukjent med sådanne *undskyldninger*. Så da blir det tur til
Ålborg igjen.

Grethe
www.cegredesign.com (og dette er unskyldningen! hehe)