Hvem kender denne slags pendel
Fra : Andersen [3650]

Dato : 23-01-08 19:23

Jeg leder efter en (halogen)pendel med 2 lamper
hvor der er et lod (eller 2) der kan bruges til at
justere højden på lampen.
Nu har jeg kigget i jeg ved ikke hvormange
online kataloger og webshops, uden at finde en
eneste af slagsen.

Links, navne ell.l. modtages med tak.

Andersen [ 3650 ]
Mandag morgen burde starte tirsdag kl. 11:00

Fra : Holst

Dato : 23-01-08 19:28

Andersen [3650] wrote:

> Jeg leder efter en (halogen)pendel med 2 lamper
> hvor der er et lod (eller 2) der kan bruges til at
> justere højden på lampen.

Jeg mener, at Herstel har haft en sådan lampe, og i så fald er det vist
mest i Bilka, Føtex og lignende, man finder sådanne.

Fra : Leonard

Dato : 23-01-08 19:49

On Wed, 23 Jan 2008 19:27:56 +0100, Holst wrote:

> Jeg mener, at Herstel har haft en sådan lampe, og i så fald er det vist
> mest i Bilka, Føtex og lignende, man finder sådanne.

Mega Møbler i Odense har et lignende udvalg af discountlamper, bl.a.
Herstel.

--
Leonard
King Hauler sælges: http://leonard.dk/tilsalg/kh.php

Fra : Intet Navn

Dato : 24-01-08 10:38

Andersen [3650] wrote:

> [...]
> justere højden på lampen.
> Nu har jeg kigget i jeg ved ikke hvormange
> online kataloger og webshops, uden at finde en

Det kunne også være den italiensk design-klassiker "Titania" - her til
en særdeles favorabel pris - i hvert fald sammenligned med danske priser...

http://www.ambientedirect.com/de/eur/light_luc_titania_de.php

Jeg har iøvrigt købt to stk. fra Ambientdirect og det var hurtigt og
fuldstændigt problemfrit.

/Claus