Påmindelse
Fra : Kasper Jensen

Dato : 21-01-08 22:54

Hej

Jeg skal ind på en bestemt side mindst en gang om ugen, er det muligt
at lave en på mindelse i stil med en søgning efter update.
Det ville være godt hvis den lige poppede op og sagde at jeg lige
skulle checke siden hvis der var gået mere en f.eks. 6 siden sidst.

Kasper

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 22-01-08 07:31

Kasper Jensen <kasper_jenzen@jubii.dk> wrote:

> [...]
> Det ville være godt hvis den lige poppede op og sagde at jeg lige
> skulle checke siden hvis der var gået mere en f.eks. 6 siden sidst.

iCal?

--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Kasper Jensen

Dato : 21-01-08 23:56

> iCal?

Har lige kigget, jeg kan ikke lige finde ud af nogen funktion/alarm
som kan sættes til at pope frem en gang om ugen. ?

Kasper

Fra : Jon

Dato : 22-01-08 08:53

> Har lige kigget, jeg kan ikke lige finde ud af nogen funktion/alarm
> som kan sættes til at pope frem en gang om ugen. ?
>
> Kasper

Lag en repeating event som gjentas en gang ukentlig (eller hva som
passer) og legg inn alarm på den. Jeg har mange slike.
--
/Jon
echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc