Klub i nærheden af Ballerup
Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 25-12-07 05:03

Hejsa

Jeg er flyttet til Ballerup og har brug for en klub der kan levere
lidt luft og nitrox og kan tollerere en PADI-dykker. Nogle gode
kontakter?

Mvh

Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Søren Arnvig

Dato : 25-12-07 14:47

"Lars Skov-Dethlefsen" <lars@skov-dethlefsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg er flyttet til Ballerup og har brug for en klub der kan levere
> lidt luft og nitrox og kan tollerere en PADI-dykker. Nogle gode
> kontakter?

http://www.sportsdykker.dk/index.php?pid=2&sort=town#B

Søren Arnvig

Fra : Ole Bro

Dato : 25-12-07 08:01

On 25 Dec., 14:47, "Søren Arnvig" <f...@arnvig.dk> wrote:

> http://www.sportsdykker.dk/index.php?pid=2&sort=town#B
>
> Søren Arnvig

Det Søren prøver at skrive er .... Sportsdykkerklubben Baracuda.

Vi har adressen Idrætsbyen 30. Det er på Ballerup stadion, lige over
for Superarenaen. Vi har klubdage og onsdage fra kl ca. 19.30 til ..
ca. 22.30.

Vil du vide mere, kan du kontakte mig eller kikke forbi.

Mvh.

Ole Bro

Fra : Søren Arnvig

Dato : 25-12-07 16:59

"Ole Bro" <ole2740@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Det Søren prøver at skrive er .... Sportsdykkerklubben Baracuda.

Det Søren prøver at skriver er, at man kan sortere klubber
efter bynavn på DSF hjemmeside. Smart ikke ?

Søren Arnvig

Fra : Henrik Manley

Dato : 25-12-07 17:59

> Det Søren prøver at skriver er, at man kan sortere klubber
> efter bynavn på DSF hjemmeside. Smart ikke ?

Smart, men det ville blive rigtigt godt hvis man kunne sortere så man fik
dem i rækkefølge i forhold til afstand fra en by. Det kan gøres rimeligt
nemt og sådan ca. præcist ved at sorter på postnumret nu da man ikke har
positioner på klubberne.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 25-12-07 13:19

Hejsa Søren

> http://www.sportsdykker.dk/index.php?pid=2&sort=town#B

Jo tak. Så langt kan jeg også selv komme Jeg søgte vist bare efter
lidt response fra klubberne eller folk der kender klubberne.
Jernlungerne kunne måske også være en mulighed rent afstandsmæssigt.

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Henrik Manley

Dato : 26-12-07 00:16

>Jo tak. Så langt kan jeg også selv komme Jeg søgte vist bare efter
>lidt response fra klubberne eller folk der kender klubberne.
>Jernlungerne kunne måske også være en mulighed rent afstandsmæssigt.

Så tag dog kontakt med de klubber du finder og se om de er noget for dig og
omvendt. Klubber er normalt ikke service organer men vil helst havde
medlemmer der viser et minimum af initivativ og viser mulighed for at kunne
yde noget for klubben. Det er lidt primadonna agtigt at fiske efter
invitiationer.

I stort set alle klubber er PADI dykkere velkomne hvilket normalt fremgår af
klubbernes hjemmesider.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 25-12-07 23:03

Hejsa Henrik

> [...]
> medlemmer der viser et minimum af initivativ og viser mulighed for at kunne
> yde noget for klubben. Det er lidt primadonna agtigt at fiske efter

Når jeg nu lufter den her, er det jo ikke fordi jeg ikke selv er i
stand til at skaffe kontaktoplysninger! Jeg ønsker blot at høre folks
meninger om klubberne og tjekke 'aktiviteten' fra klubben side her.
Jeg håber ikke at det er primadonna agtigt - det har i hvertfald
aldrig været intentionen.

> I stort set alle klubber er PADI dykkere velkomne hvilket normalt fremgår af
> klubbernes hjemmesider.

Ja, det er så måske lige en sandhed med modifikationer Jeg har i
hvertfald mødt et par klubber med en anden holdning. Men lad den
endelig bare dø her - jeg orker vist ikke rigtigt diskussionen...

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Henrik Manley

Dato : 26-12-07 10:00

> [...]
>meninger om klubberne og tjekke 'aktiviteten' fra klubben side her.
>Jeg håber ikke at det er primadonna agtigt - det har i hvertfald

Brug dog den link Søren sendte, gå ind på klubbers hjemmesider der er masser
af kontakt oplysninger. De fleste klubber har klub aftener hvor man kan
mødes og få en snak uden at melde sig ind først.

>Ja, det er så måske lige en sandhed med modifikationer Jeg har i
>hvertfald mødt et par klubber med en anden holdning. Men lad den
>endelig bare dø her - jeg orker vist ikke rigtigt diskussionen...

Det er godt nok lang tid siden jeg har hørt om klubber der ikke tager imod
PADI dykkere på denne side af lillebælt.

--
Henrik Manley
http://bends.dk, email: m@nley.dk

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 26-12-07 05:08

Hejsa

> Brug dog den link Søren sendte, gå ind på klubbers hjemmesider der er masser
> af kontakt oplysninger. De fleste klubber har klub aftener hvor man kan
> mødes og få en snak uden at melde sig ind først.

Som jeg skrev har jeg alle de kontaktinformationer jeg skal bruge. Det
er IKKE det der er problemet.

> Det er godt nok lang tid siden jeg har hørt om klubber der ikke tager imod
> PADI dykkere på denne side af lillebælt.

Ok, så har jeg bare været meget uheldig et par gange det sidste år.
Her kræves der fx at jeg aflægger CMAS** prøve for at blive meldt ind.
Og nej, det er heller ikke CMAS jeg er bange for

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Søren Arnvig

Dato : 26-12-07 14:53

>Ok, så har jeg bare været meget uheldig et par gange det sidste år.
>Her kræves der fx at jeg aflægger CMAS** prøve for at blive meldt ind.

Hvilken klub er det ?

Søren Arnvig

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 26-12-07 12:15

Hejsa

> Hvilken klub er det ?

Holbæk har/havde den holdning sidste sommer. Atlantic har også formået
at sige noget i den stil. Jeg fik dog aldrig rigtigt snakket med dem.

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : info@pinndal.dk

Dato : 27-12-07 12:54

On 25 Dec., 21:18, Lars Skov-Dethlefsen <l...@skov-dethlefsen.dk>
wrote:
> [...]
> lidt response fra klubberne eller folk der kender klubberne.
> Jernlungerne kunne måske også være en mulighed rent afstandsmæssigt.

Kære Lars

Du skal være hjerteligt velkommen i Jernlungerne.... Bedst vil være at
komme ned en tirsdag aften i klubben mellem kl. 1900 og 2000 - tag
evt. svømmetøj med.
I øvrigt vil jeg understrege, at du kan dykke lige så meget som du er
uddannet og har erfaring til - hvilken organisation der har udstedt
certifikat til dig betyder altså ikke noget.

Bedste hilsner
Jan Ivar Pinndal

Fra : Thomas Fuglsang

Dato : 13-01-08 20:17

> [...]
levere
>lidt luft og nitrox og kan tollerere en PADI-dykker. Nogle gode

Hej Lars

Du vil være velkommen i barracuda dykkerklub i ballerup vi holde
til 2min gang fra svømmehallen og er åbne for alle sertificater
vi har nyt nitrox fylde anlæg som du ønsker vi er en meger aktiv
klub med ca 180 medlemmer ikke alle aktive.
klubaftner mandag og onsdag begge med svømmehal til rådighed

mvh
Thomas Fuglsang