Luftanalyse
Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 19-12-07 17:46

Spørgsmål til klubberne.

Nu da DSF ikke har nogen til at tage luftanalyse, og ikke har haft det i et
halvt år men håber at få en primo 2008, hvad gør i uden at skal betale for
det ?

Mvh Sten
Havbasserne

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 19-12-07 20:07

For en orden skyld så er det klubbens kompressorer jeg mener.

Sten

Fra : Johnny Christensen

Dato : 20-12-07 16:57

> [...]
> et
> halvt år men håber at få en primo 2008, hvad gør i uden at skal betale for

Hvad koster en luftanalyse egentligt "på det frie marked" ?

Fra : Allan Olivarius

Dato : 20-12-07 17:11

For et par år siden koste det ca 1000 kr.

Allan