M15
Fra : kontakt@larssoerense~

Dato : 17-12-07 14:52

Hvad er det at det handler om med alle de M15 indlæg , er det er
doktor grad af en eller anden art??

Fra : Henrik

Dato : 18-12-07 11:13

On 17 Dec., 22:51, kont...@larssoerensen.dk wrote:
> Hvad er det at det handler om med alle de M15 indlæg , er det er
> doktor grad af en eller anden art??

Pisseirretrende....
Kan man ikke låse idioten ude eller bede ham fucke a !???

Fra : kontakt@larssoerense~

Dato : 18-12-07 14:12

On 18 Dec., 19:12, Henrik <hen...@scubasserne.dk> wrote:

> Pisseirretrende....
> Kan man ikke låse idioten ude eller bede ham fucke a !???

Jo det var det som jeg havde tænkt mig men et eller andet siger mig at
det ville prelle af på ham

Fra : morten@rudedyk.dk

Dato : 19-12-07 02:11

On 18 Dec., 22:11, kont...@larssoerensen.dk wrote:

> Jo det var det som jeg havde tænkt mig men et eller andet siger mig at
> det ville prelle af på ham

Jeg vil da tro at det er en "forum spam bot".

Fra : Johnny Christensen

Dato : 19-12-07 10:22

<morten@rudedyk.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg vil da tro at det er en "forum spam bot".

I kan jo bare blokere afsenderen.
Det gjorde jeg for ca et år siden og har ikke set det mindste til hans
tudemails efterfølgende.
Meddelse -> Bloker Afsender -> Ønsker du at blokere afsender og fjerne alle
hans mails -> ja = problemet løst.

Fra : morten@rudedyk.dk

Dato : 19-12-07 02:32

On 19 Dec., 10:22, "Johnny Christensen" <johnny_c...@hotmail.com>
wrote:

> [...]
> tudemails efterfølgende.
> Meddelse -> Bloker Afsender -> Ønsker du at blokere afsender og fjerne alle

Hvor finder du lige det henne af? (> Meddelse -> Bloker Afsender ->
Ønsker du at blokere afsender og fjerne alle)

Fra : Johnny Christensen

Dato : 19-12-07 19:55

>Hvor finder du lige det henne af? (> Meddelse -> Bloker Afsender ->
>Ønsker du at blokere afsender og fjerne alle)

Jeg skylder måske lige at sige at mine dk.fritid nyheder læses via Outlook
Ekspress. Måske er det anderledes hvis man bruger en webtjeneste for at
følge med.

Er sikker på at det også kan lade sig gøre at blokere afsendere i andre
mailprogrammer som anti Micro$oft brugere foretrækker.