Bagplade
Fra : TH

Dato : 09-12-07 13:07

Hej,hvor finder jeg en tyk bagplade med en vægt på ca. 5-6kg. også gerne
brugt hvis nogen har.

TH

Fra : Johnny Christensen

Dato : 09-12-07 13:47

"TH" <dsl126360@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,hvor finder jeg en tyk bagplade med en vægt på ca. 5-6kg. også gerne
> brugt hvis nogen har.

Hej Teddy

André fra Søsport Import har dem bl.a.

Fra : TH

Dato : 09-12-07 14:09

Tak for det Johnny

Fra : Seerup

Dato : 09-12-07 15:38

Hvis du går efter brugt, så prøv at kikke på "Den Blå på nettet":
http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?RubrikId=35100

Seerup *køber osse gerne brugt*

Fra : TH

Dato : 09-12-07 17:00

Har jeg prøvet du ,men ikke fundet noget

TH

Fra : fnug@arnvig.dk

Dato : 09-12-07 13:28

On 9 Dec., 15:37, "Seerup" <seerup@a_a_l_b_o_r_g_dyk.dk> wrote:

> Hvis du går efter brugt, så prøv at kikke på "Den Blå på nettet":http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?RubrikId=35100
>
> Seerup *køber osse gerne brugt*

CMAS Vest ??

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=52642684

Søren Arnvig

Fra : chinmart@gmail.com

Dato : 09-12-07 16:34

On 9 Dec., 13:06, "TH" <dsl126...@vip.cybercity.dk> wrote:
> Hej,hvor finder jeg en tyk bagplade med en vægt på ca. 5-6kg. også gerne
> brugt hvis nogen har.
>
> TH

De fås bl.a. hos DK Diver i Roskilde.

Felix

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 10-12-07 17:04

"TH" <dsl126360@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,hvor finder jeg en tyk bagplade med en vægt på ca. 5-6kg. også gerne
> brugt hvis nogen har.
>
> TH

der er mange der produkser dem.

DUX produser en i 6mm.

DUX sælges i DK af blandt andre http://www.divedata.dk/

mvh Morten

Fra : KC

Dato : 11-12-07 20:01

"for at hold priserne nede prøver vi hele tiden at minimere vores lager"

Et fantastisk tvetydigt koncept. Skal det læses "vi forsøger hele tiden at
sælge vores varer" eller er det mere "Thansen har helt misforstået
forretningsideen når de køber kæmpestort hjem til lager for at købe varerne
billigere"?

Hvem mon ejer den biks, Leth?

KC
www.kcdk.com

Fra : Henning

Dato : 11-12-07 21:37

On Tue, 11 Dec 2007 20:01:07 +0100, "KC" <kc@kcdk.com> wrote:

> [...]
>sælge vores varer" eller er det mere "Thansen har helt misforstået
>forretningsideen når de køber kæmpestort hjem til lager for at købe varerne

Enhver sælgers drøm er at have solgt varen før den rammer hans hylder.
Dermed behøver han ikke udgifter til lager o.lign. Se bare Aldis
koncept - de tjener stort set intet på deres varer, til gengæld er
omsætningshastigheden vanvittig stor. Når de så samtidig har 30 dages
kredit hos leverandøren, tjener de simpelthen penge på at "låne"
kundens penge denne måned til investering.

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 12-12-07 23:41

"KC" <kc@kcdk.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sælge vores varer" eller er det mere "Thansen har helt misforstået
> forretningsideen når de køber kæmpestort hjem til lager for at købe

der er god forretning i at minimere lager, med mindre at man VIRKELIG får
nogel STORE rabatter ved at købe stort ind, men om du køber 10 slanger eller
2, går ikke den store forskæld i prisen, og dermed ingen fordel ved at have
stort lager.
ulempen ved minimalt lager er at der typisk vil være længere laverings tid,
da der er store chancer for at man ikke har det på lager kunden vil have,
derfor må kunden vendte lidt længere men spare penge, det er hele iden i
det.
hvilken foretnings mådel man skal vælge hanger sammen med de produkter man
sælger, sin kunde kreds og omsætning.

> Hvem mon ejer den biks, Leth?

det står vel relativt tydeligt, gør det ikke?
det gør jeg.

mvh Leth.

Fra : Johnny Christensen

Dato : 13-12-07 03:08

"Morten Dall Darmer" <mrnews@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> det står vel relativt tydeligt, gør det ikke?
> det gør jeg.

Næ, måske er det bare mig der skal have pudset kontaktlinserne. Det er bare
en anonym fedtbix efter det jeg kan se. Intet fortæller hvem som er
ansvarlig for indholdet, så på med arbejdshandskerne igen.

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 13-12-07 18:45

> [...]
> bare en anonym fedtbix efter det jeg kan se. Intet fortæller hvem som er
> ansvarlig for indholdet, så på med arbejdshandskerne igen.

ååååå okay undskyld, jeg kan se at der står ikke mit navn, og det er da en
fejl, men den slags kan jo smutte

og fra at der mangler et navn til at mene det er en "anonym fedtbix" syntes
jeg er et stort spring der står jo på forsiden flg.

DiveData
Åmarksvej 16
4891 Toreby
Danmark.

Tlf: 22 74 22 84
www.divedata.dk
CVR: 30333942

så du har alle oplysninger lige undtagen mit navn, som du jo sagtens kunne
få ved at slå adresse eller CVR nummer op hvis det var vigtig for dig.

mvh Morten Dall Darmer (for nu og få det hele med)

Fra : Dive Houg

Dato : 11-12-07 03:08

On 9 Dec., 13:06, "TH" <dsl126...@vip.cybercity.dk> wrote:
> Hej,hvor finder jeg en tyk bagplade med en vægt på ca. 5-6kg. også gerne
> brugt hvis nogen har.
>
> TH

WKI Gmbh i tyskland, laver en 6mm plade som vejer ca. 6kg til 120 EUR
plu 21 EUR i forsendelse til DK.
Kontakt info@wki-industriebau.de for forespørgsel.

Mvh
Sebastian

Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 11-12-07 15:47

On 11 Dec., 20:01, "KC" <k...@kcdk.com> wrote:
> [...]
> sælge vores varer" eller er det mere "Thansen har helt misforstået
> forretningsideen når de køber kæmpestort hjem til lager for at købe varerne

Hvis man ser næmere på mange virksomheders nye produktion/ledelses
metode lean-production (en del af toyota-model), er en af af metoderne
at køre minimal lager (kanban-lager) for at minimere omkostningerne.

Jacob Jacobsen

Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 13-12-07 12:02

Hej Morten

Undskyld jeg retter dig her. Men du har en stavefejl på dit site og du
har osse lavet det i denne tråd.....

Lavering tid - staves leveringstid ,da leveringstid er er et
sammensat ord og staves derfor i et ord.
der er det samme med gas lavering staves i et ord= gaslevering

--medmindre de skal have lavet det først

mvh.

Jacob
-som osse selv laver stavefejl en gang imellem.

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 14-12-07 22:04

"Jacob Jacobsen" <volshoej@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

helt okay, tak jeg skal nok få det rettet. jeg selv går jo ikke særlig meget
op i den slags, da jeg ikke er 100meter mester i at stave

det sjove er at jeg har lavet mange web shop og andre hjemme sider i gennem
tiden (jeg arbejder som programmør)
men det er første gang jeg har skulle bekymre mig om stavning, for det
plejer jo at være kunden der laver data til siden )
der for har jeg ikke tænkt så meget over det.

nå men hjælp er jo altid velkommen.

god weekend til jer alle.

mvh Morten Dall Darmer

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 14-12-07 23:14

Når nu vi er ved de små fejl...

Under Dragt mm. Ses et par handsker. I teksten står der at de er gode til at
holde hovedet varmt med.
Enten skal jeg have justeret mit hoved, eller også er teksten forkert....
Måske begge dele....

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 16-12-07 19:50

hejsa,

"Claus Grell Hansen" <claus@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at holde hovedet varmt med.
> Enten skal jeg have justeret mit hoved, eller også er teksten forkert....

øøø ups ja der er da en fejl i teksten, tak.
jeg vil rette den så hurtig som muligt.

god jul

mvh Morten