UV-video
Fra : john

Dato : 29-11-07 07:31

Hej alle

Er der nogle som ved om det er muligt at leje udstyr til UV-video?
Hvor? Og hvad koster det?

John

Fra : Søren Arnvig

Dato : 29-11-07 17:50

"john" <johnmadsen66@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Er der nogle som ved om det er muligt at leje udstyr til UV-video?
> Hvor? Og hvad koster det?

Hvad skal du bruge, hvorlænge, hvornår ?

Søren Arnvig

Fra : john

Dato : 29-11-07 12:39

On 29 Nov., 17:50, "Søren Arnvig" <f...@arnvig.dk> wrote:

> Hvad skal du bruge, hvorlænge, hvornår ?
>
> Søren Arnvig

Hej Søren

Jeg forestillede mig et kamera der kunne gå ned til omkring 40m. Det
skal kunne tage video i et format der kan vises på fuld skærm på
computeren og på tv. Helst digitalt men ikke et must. Jeg og min
makker skal med til Kreeidesee d. 8. dec. og det var der jeg havde
forestillet mig at bruge det.

John

Fra : Per Toustrup

Dato : 29-11-07 23:19

> [...]
>computeren og på tv. Helst digitalt men ikke et must. Jeg og min
>makker skal med til Kreeidesee d. 8. dec. og det var der jeg

Jeg skal også til Kreidesee den 8. dec sammen med nogle gæve
fynboer, jyder og Københavnere. Vi skal nok i samme gruppe og
jeg tager min video med. Du kan altid få lov til at holde ved
den (videoen)og få lidt fiduser. Kan du skaffe en selv er det jo
lettere.

mvh
Per

Fra : Per Toustrup

Dato : 30-11-07 08:27

>40m. Det

>havde

Du kan evt. prøve at se nogle af de film jeg har taget på adr.:

www.picasaweb.google.dk/peto1954

mvh
Per

Fra : Michael Christensen

Dato : 30-11-07 13:10

Hej John

Jeg kan godt tage et video-apperat i et ikelite hus som du kan
låne på dagen med.

Michael

Fra : Michael Christensen

Dato : 02-12-07 11:38

Hvis du tager et dv-bånd er det fint, så kan du jo i fred og
overføre optagelserne derhjemme. Alternativt kan du tage en tom
dvd-skive med, så skal jeg nok overføre dine optagelser når vi
kommer hjem.

Michael

l...@CL1MZprivat.tele.dk>

Fra : john