Dykkerkurser på engelsk i DK ?
Fra : VK

Dato : 27-11-07 15:46

Er der nogen der ved om der findes nogle begynderdykkerkurser, hvor
undervisning samt materiale er på engelsk ?

Der er tale om en gruppe på 3-8 personer der godt kunne tænke sig at
lære at dykke i DK

Fra : VK

Dato : 27-11-07 17:26

Glemte lige at nævne, at kursene foretrækkes afholdt i Storkøbenhavn

Fra : Vildmand

Dato : 27-11-07 09:47

On 27 Nov., 17:25, VK <vk_REMO...@vvkv.dk> wrote:
> Glemte lige at nævne, at kursene foretrækkes afholdt i Storkøbenhavn

Hej VK

Jeg vil tro at Chris hos Ocean Dive kan hjælpe jer.. kig her
http://www.oceandive.dk/html/english.htm
Det er på Frederiksberg..'

Fra : Søren Reinke

Dato : 27-11-07 19:34

VK wrote:
> Er der nogen der ved om der findes nogle begynderdykkerkurser, hvor
> undervisning samt materiale er på engelsk ?
>
> Der er tale om en gruppe på 3-8 personer der godt kunne tænke sig at
> lære at dykke i DK

Hejsa

Aquasport på Store Kongensgade 116 i København kan godt hjælpe dig.

Jeg er selv instruktør derinde, og har blandt andet arbejde i Sharm El
Sheikh i længere tid, hvor en stor del af kurser, ture osv foregik på
Engelsk. Så kig endeligt forbi.

Hilsen
Søren Reinke

Fra : christos.etzerodt@gm~

Dato : 27-11-07 18:58

hej

Jeg formoder at det vil vaere relevant at de kan begae sig perfekt pae
sproget, og jeg kan sae glaede dig med at vi pt har to stk native
speaking instruktoerer (begge fra England). Ring pae 3833 7778 og snak
med Andy der er den ene.

Materialer er ikke noget problem.

mvh Chris
Ocean Dive