Våddragt til salg
Fra : kontakt@larssoerense~

Dato : 26-11-07 13:25

Jeg har en næsten ny Mares trilastic evolution våddragt til salg i str
5

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 27-11-07 19:03

<kontakt@larssoerensen.dk> skrev i en meddelelse
Jeg har en næsten ny Mares trilastic evolution våddragt til salg i str
5

Hej.

Hvad størrelse er det? Har ikke så meget forstand på det. Er det en XL,
eller hvad?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : kontakt@larssoerense~

Dato : 27-11-07 14:16

On 27 Nov., 19:03, "Jørgen Nielsen"
<longhorn_1969nomores...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> 5
>
> Hej.
>
> Hvad størrelse er det? Har ikke så meget forstand på det. Er det en XL,

Str 5 er lig med Large og i følge deres hjemmeside er der disse mål
tilknyttet til str 5.. Bryst:100/116 cm , Waist:83/99 , Hips:101/116 ,
Højde:182/190 og vægt:79/97

Fra : kontakt@larssoerense~

Dato : 28-11-07 07:46

On 27 Nov., 22:16, kont...@larssoerensen.dk wrote:

> Str 5 er lig med Large og i følge deres hjemmeside er der disse mål
> tilknyttet til str 5.. Bryst:100/116 cm , Waist:83/99 , Hips:101/116 ,
> Højde:182/190 og vægt:79/97

Den er blevet solgt