Med lys og lygte
Fra : Kasper Katzmann

Dato : 22-11-07 17:05

Jeg er på udkig efter noget lys (strobe) til mit undervands(kamera)hus. Jeg
har set lidt på SEA & SEA og de muligheder der er der. Har umiddelbart fået
anbefalet Sea Arm VII Set
(http://www.seaandsea.jp/products/accessory/acce/arm.html) med tilhørende
strobes.

Er der nogen her der har erfaringer med ovenstående, evt. kan anbefale noget
tilsvarende bare billigere? Er der andre mærker jeg med held kunne kigge på?

--
/Kasper Katzmann

Det er kun i Jeopardy at svaret kommer før spørgsmålet.

Fra : jan krogh

Dato : 23-11-07 04:29

On 22 Nov., 17:05, "Kasper Katzmann" <no...@microsoft.com> wrote:
> [...]
>
> --
> /Kasper Katzmann
>
> Det er kun i Jeopardy at svaret kommer før spørgsmålet.

jeg har købt mit hos http://www.fotodyk.dk/fotobix/index.php?id=246&sub=196
skinde arm og lygte ( virker godt )

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 23-11-07 12:56

Jeg ha deres linser og over vejer at købe deres blitz D-2000, jeg er tilfres
med det jeg har.

Prøv at kigge her http://www.inon.dk

Sten