Kap Verde
Fra : Maiken & Claus

Dato : 20-11-07 22:15

Jeg skal til Kap Verde i Januar , Og håber at få dykket lidt.
Indtil videre har kunne finde dette :

http://www.dive-centers.net/diving-cape_verde_islands-93.html

Og dyk´s artikel i nr. 8 2007.

Er der nogen der har erfaringer , anbefalinger eller advarsler derfra ?
Så ville det være dejligt hvis i vil dele ud af jeres viden.

Jeg er cmas** , og dykker på alm. luft.

MvH
Claus

Fra : christos.etzerodt@gm~

Dato : 27-11-07 19:02

Hej Claus

proev at ring til dette firma i Portugal. www.deepdive.pt

Snak med Antonio (han snakker fint engelsk) da han er en af mine
distributoerer af Zeagle i Europa, og jeg ved athan tit tager til Cap
Verde og dykker.

Hils gerne fra Chris

mvh Chris
Ocean Dive