Metalsub på bæltet
Fra : Happy Diver

Dato : 18-11-07 13:56

Hej NG.
Er der nogen der har erfaringer med at montere metalsub-batteripakken
på mavebæltet? Jeg vil gerne kunne trække min reg- slange rundt om
den. Kan det fungere eller er den kun velegnet til flaske montage?

Fra : Johnny Christensen

Dato : 18-11-07 19:37

"Happy Diver (slet 5R6FS)" <skumbanandk@5R6FSyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på mavebæltet? Jeg vil gerne kunne trække min reg- slange rundt om
> den. Kan det fungere eller er den kun velegnet til flaske montage?

Det tror jeg vil blive noget rod. Der skal du have et cylindrisk canister.

Fra : TT

Dato : 22-11-07 15:45

enig, den ødelægger trimet, har prøvet.

-Torben