Seriestart om vrag i Østersøen
Fra : Sune Jorgensen

Dato : 15-11-07 08:55

Husk SVT1 i aften kl. 20:30 til 21:00 de næste 8 torsdage:)

http://www.dykmag.net/dk/docs/g_magasinet/dyk_nyhed.php?logid=774

/Sune

Fra : Poul Olesen

Dato : 15-11-07 09:45

Omtales også på:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=72251&a=882306

Afsnittet genudsendes også:
SVTV1 Søndag den 18/11 kl. 12.25
SVTV1 Onsdag den 21/11 kl. 17:00

Så der er mulighed andre dage hvis man ikke lige har tid i aften. Det
kan i øvrigt også ses på ovennænvte hjemmeside efter den er sendt i aften.

Lyder meget spændende.

Med venlig hilsen
Poul

Fra : Alan

Dato : 18-11-07 01:52

Det var en flot udsendelse. Jeg har lige set den via linket, og nu
melder behovet sig for at gemme en kopi.

Hvordan gør man det. Er der nogen der har erfaringer med dette.

Jeg ved godt at spørgsmålet måske skulle stilles i en anden gruppe,
men der kunne være flere her der havde de samme behov.

Mvh Alan Olsen

Svar i gruppen.

Fra : Daniel Shanti

Dato : 18-11-07 12:46

Hvis man ikke har nogen skrupler ved at krænke opretshaveren (Hvilket
selvfølgelig er ulovligt), kan man tilsyneladende finde en rippet udgave af
afsnittene efterhånden som de bliver vist, på The Pirate Bay
(http://da.wikipedia.org/wiki/The_Pirate_Bay).

Mvh
Daniel

Fra : Seerup

Dato : 18-11-07 16:19

> [...]
| selvfølgelig er ulovligt), kan man tilsyneladende finde en rippet udgave af
| afsnittene efterhånden som de bliver vist, på The Pirate Bay

Har også hørt at det kan lade sig gøre at hente ned med StreamDown
(http://stream-down.cocsoft.com/) men om det passer ved jeg ikke.....

Fra : Alan

Dato : 18-11-07 11:29

SteamDown og MSniffer var løsningen på problemet. Tak for hjælpen.

Mvh Alan

Fra : Per Toustrup

Dato : 18-11-07 19:48

Godt man har en DVD optager