Vandtæt kontakt
Fra : Ukendt

Dato : 14-11-07 10:00

Hej

Jeg har en cannister lygte med tilhørende lygtehovede, hvor tænd/sluk
foregår ved at dreje lygtehovedet. Jeg vil nu istedet gerne have en kontakt
på selve cannisteren, men hvor får jeg fat i en vandtæt kontakt til det?

Mvh.
Michael Birkholm

Fra : Jens

Dato : 14-11-07 11:21

du kan finde en her:

http://www.salvosupply.com/light_parts

men sikkert også her

http://www.rsonline.dk

Mvh Jens

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-07 13:32

"Jens" <dalhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Tak for linkene, jeg ville lige høre om der var nogen der havde nogle gode
erfaringer med de forskellige typer af kontakter, og kunne anbefale nogen af
dem?

Mvh.
Michael Birkholm

Fra : Helbo

Dato : 06-12-07 03:22

On 18 Nov., 13:31, "Michael Birkholm" <mibSNABELAkabelmail.dk> wrote:
> "Jens" <dal...@gmail.com> skrev i en meddelelsenews:1195035644.516577.101960@22g2000hsm.googlegroups.com...
> du kan finde en her:
>
> http://www.salvosupply.com/light_parts
>
> men sikkert også her
>
> http://www.rsonline.dk
>
> Mvh Jens
>
> Hej
>
> Tak for linkene, jeg ville lige høre om der var nogen der havde nogle gode
> erfaringer med de forskellige typer af kontakter, og kunne anbefale nogen af
> [...]

Hej Michael.
Jeg er i gang med et lygte projekt og jeg regner med at der skal en
magnetisk reed kontakt på. Denne kan placeres ind i canister eller
lygten, også aktiveres med en magnet, så slipper du for at lave hul i
lygten.
Mvh
Rene