Dorothea Quarry
Fra : Jan Birk

Dato : 05-11-07 13:26

Er der nogen her som har været i 'Dorothea Quarry' og som kan fortælle
om adgangsforholdene?

/Jan

Fra : Henrik Manley

Dato : 05-11-07 13:33
Fra : Jan Birk

Dato : 05-11-07 13:51

> http://www.ukdivers.net/sites/dorothea.htm

Tak tak, jeg har læst at en 4x4 anbefales. Mon det står til troende,
eller kan min gamle ford (undertiden 1x1 mon klare skærene?

/Jan

Fra : Mark Denninger

Dato : 08-11-07 12:18

Ja gamle granitbrud er ret populærer derovre. Har selv dykket i
chepstow quarry, wales:

http://www.ndac.co.uk/

Tog mig Meg MOD1 kursus der (det blæste for meget ved kysten). Der er
82 m dybt på det dybeste sted. Og de har smidt en masse gammel ragelse
derned (fly, MPV'ere, containere, rør og en gnome garden!)

-Mark

Fra : Jan Birk

Dato : 08-11-07 21:42

> Tog mig Meg MOD1 kursus der (det blæste for meget ved kysten). Der er
> 82 m dybt på det dybeste sted. Og de har smidt en masse gammel ragelse
> derned (fly, MPV'ere, containere, rør og en gnome garden!)

Hvad er en 'gnome garden' (Min gode ven Felix, som er en gnom,
bliver måske glad over en evt. familiesammenkomst

Kender du nogen huller der er 100+ som kan tilkøres med en 1x1 ford-bil?

/Jan

Fra : Henrik Manley

Dato : 09-11-07 07:44

> Kender du nogen huller der er 100+ som kan tilkøres med en 1x1 ford-bil?

Hvis det bare er fordi du gerne vil på 100 meter kan du vel bare køre til
Lysekill, der kan du ved Skär komme på 100 ca. 20 meter fra en fin
parkerings plads.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Jan Birk

Dato : 09-11-07 08:54

> Hvis det bare er fordi du gerne vil på 100 meter kan du vel bare køre til
> Lysekill, der kan du ved Skär komme på 100 ca. 20 meter fra en fin
> parkerings plads.

Tak, fin parkeringsplads tiltaler mig meget

/Jan

Fra : Johnny Christensen

Dato : 09-11-07 08:51

"Jan Birk" <jan.birk@invalid.domain.null> skrev i en meddelelse
> Hvad er en 'gnome garden' (Min gode ven Felix, som er en gnom, bliver
> måske glad over en evt. familiesammenkomst

Gnome = havenisse.

Fra : Jan Birk

Dato : 09-11-07 08:54

> Gnome = havenisse.

Ahha )

Fra : ahp

Dato : 09-11-07 10:05

On Thu, 08 Nov 2007 21:42:10 +0100, Jan Birk
<jan.birk@invalid.domain.null> wrote:

> [...]
>bliver måske glad over en evt. familiesammenkomst
>
>Kender du nogen huller der er 100+ som kan tilkøres med en 1x1 ford-bil?

Du kan få 1.500 i skrotpræmie hvis du kører den til en ophugger

/ahp

Fra : Jan Birk

Dato : 09-11-07 12:59

> Du kan få 1.500 i skrotpræmie hvis du kører den til en ophugger

Sandt nok. Men jeg får mere for bilen på 100+ ))

/Jan