Giants Citizen kabuto - patch
Fra : Michael Holm

Dato : 19-01-08 16:38

i et øjebliks vanvid kom jeg til at rydde op og faldt over spillet
Giants Citizen kabuto - nu er det installeret, og jeg har prøvet at
google mig frem til nogle patches/updates - men alle steder jeg finder,
så går linket dødt i sidste ende af den ene eller anden årsag :( nogen
der har paches/updates liggende på det her spil fra fortiden (2002 :)
--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Bruno

Dato : 19-01-08 22:19

Michael Holm wrote:
> [...]
> så går linket dødt i sidste ende af den ene eller anden årsag :( nogen
> der har paches/updates liggende på det her spil fra fortiden (2002 :)

Du kan prøve www.fileshack.com, men jeg ved ikke 100% om de dækker andet
end PC'ere.

Mvh
Bruno

Fra : Michael Holm

Dato : 19-01-08 22:29

Bruno <dont.use@this.address.ever> wrote:

> Du kan prøve www.fileshack.com, men jeg ved ikke 100% om de dækker andet
> end PC'ere.
>
> Mvh
> Bruno

tak for forsøget men det er desvære windows patches :(
jeg fandt en jeg kunne downloade her:
<http://www.macplay.com/downloads/patch_giants.php> men den vil ikke
starte - det er lidt spøjst når jeg starter den giants der er
installeret rent så virker den faktisk - problemet er bare at billede er
rykket på så jeg kun kan se nederste halvdel af billedet :(