<iFrame>
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 14-07-01 20:20

Kan man ikke gøre sin iframe transparent, således man kan se baggrunden på
den oprindelige side?

Jeg har fulgt anvisningerne på msdn og sat ALLOWTRANSPARENCY="true" i min
iframe samt sat STYLE="background-color:transparent" for <body> i den
inkluderede fil. Jeg bruger IE5.5 som der kræves.

Hvad gør jeg galt?

Kasper Damkjær
www.damkjaer.net

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-07-01 06:38

14 Jul 2001 19:19:49 GMT, skrev "Kasper Damkjær"
<kd42@hotmail.com>:

>Kan man ikke gøre sin iframe transparent, således man kan se baggrunden på
>den oprindelige side?

>Hvad gør jeg galt?

Ikke godt at vide, selv om jeg ikke kendte muligheden, så kunne
jeg nemt lave det ud fra det du skriver:

Kig på:
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/iframe_test/

Det er en IE 5 eller 5.5 ting, testet med IE 5.5, fungerer ikke i
IE 4, Netscape 6 eller Opera.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 15-07-01 23:12

Den 15 jul 2001 skrev Knud Gert Ellentoft følgende i

> [...]
>
> Ikke godt at vide, selv om jeg ikke kendte muligheden, så kunne
> jeg nemt lave det ud fra det du skriver:

Meget underligt, men rart at vide det /kan/ lade sig gøre. Jeg må arbejde
lidt videre med det.

> Det er en IE 5 eller 5.5 ting, testet med IE 5.5, fungerer ikke i
> IE 4, Netscape 6 eller Opera.

Det er vist udelukkende IE 5.5, men det betyder ikke noget i denne
sammenhæng, hvor det skal bruges til en CD-ROM, som udsendes til en
brugerkreds, hvor jeg er sikker på at de bruger IE5.5 (Jeg har selv
installeret den hos dem alle :))

Kasper Damkjær
www.damkjaer.net

Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 15-07-01 19:04

Kasper Damkjær <kd42@hotmail.com> wrote:
> [...]
> iframe samt sat STYLE="background-color:transparent" for <body> i den
> inkluderede fil. Jeg bruger IE5.5 som der kræves.

Jeg vil være glad for at hjælpe. Hvad er sidens URL? Dog vil jeg sige at
MS desværre opfinder attributes der ikke er standard. De bør undgås, da
de som regel alligevel kan implementeres med andre metoder der
overholder standarderne.

--
Gunnar Vestergaard
668 - Neighbour of the Beast