Eurodan, Interbyg, Sisa eller ???? hvem s~
Fra : Klaus

Dato : 10-01-08 18:37

Et spørgsmål som dette er sikkert ikke beregnet til denne gruppe. Håber der
er nogle som kan lede mig videre mht hvilken gruppe spørgsmål omkring
bygning af hus høre under.
med tak på forhånd.
mvh
Klaus

Fra : MGJ

Dato : 10-01-08 19:10

"Klaus" <er_ikke_den@rigtige.com> skrev i meddelelsen
> Et spørgsmål som dette er sikkert ikke beregnet til denne gruppe. Håber
> der er nogle som kan lede mig videre mht hvilken gruppe spørgsmål omkring
> [...]

Skulle jeg vælge at bygge nyt er mit bud 2Plan hus

MGJ

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 10-01-08 19:47

> Et spørgsmål som dette er sikkert ikke beregnet til denne gruppe. Håber
> der er nogle som kan lede mig videre mht hvilken gruppe spørgsmål omkring
> bygning af hus høre under.

Jeg ville checke om de har et firma pr. hus, eller om de bygger i eget
navn - og hvor længe det har eksisteret. Check på cvr-nr og ikke på selve
navnet.

Mvh Maria

Fra : Klaus

Dato : 10-01-08 20:04

Kender du SISA2000 ?

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 10-01-08 22:03

> Kender du SISA2000 ?

Nej, jeg er ganske uerfaren i byggefirmaer.

Mvh Maria

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 10-01-08 20:38

Klaus wrote:
> [...]
> Håber der er nogle som kan lede mig videre mht hvilken gruppe
> spørgsmål omkring bygning af hus høre under.

frifeldt - http://www.frifeldt.dk/

Rasmus

Fra : Thomas

Dato : 11-01-08 15:27

On 10 Jan., 18:37, "Klaus" <er_ikke_...@rigtige.com> wrote:
> Et spørgsmål som dette er sikkert ikke beregnet til denne gruppe. Håber der
> er nogle som kan lede mig videre mht hvilken gruppe spørgsmål omkring
> [...]

www.bakkeager34.dk synes man for tit hører rædselshistorier om
Eurodan. De har også flere gange været oppe og vende i
forbrugerprogrammer.

Har ikke selv konkrete erfaringer