Stort sofabord
Fra : OK

Dato : 07-01-08 19:43

Vi har længe søgt efter et sofabord i størrelsen

min 150 x 150 cm.
max 200 x 200 cm.

Helst i noget med bøg.
Hvor finder vi sådan et?

mvh Ole

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-08 22:18

Vores sofabord (olieret bøg) blev lavet efter mål og prisen blev beregnet
efter størrelsen.
Jeg kan ikke huske hvilken fabrik der har lavet det, men det er købt hos
Buehøjgård møbler (http://www.buehojgaard.dk/) i Hove (sjælland) Men mon
ikke de fleste møbelhandlere kan skaffe noget...

Mvh. Per.

Fra : Armand

Dato : 07-01-08 22:51

OK skrev:
> Vi har længe søgt efter et sofabord i størrelsen
>
> min 150 x 150 cm.
> max 200 x 200 cm.

Ikke at jeg har et svar, men er 150x200 en option, eller er det et
kvadratisk bord du søger?

--
Armand.

Fra : OK

Dato : 12-01-08 19:35

> Ikke at jeg har et svar, men er 150x200 en option, eller er det et
> kvadratisk bord du søger?
>
> --
> Armand.

Alle 3 mål er muligheder.........