Renovere badeværelse - Bærende væg
Fra : Jens Thomsen

Dato : 02-01-08 12:43

Jeg har et badeværelse i lejligheden.
Der er en bærende væg (sandsynligvis) mellem toilettet og brusenichen.

Lad os antage den _er_ bærende og mine soldater eller lignende går i stykker
mens jeg er ved at udskifte den.

Dækker forsikringen så?

Fra : F.hansen

Dato : 02-01-08 13:06

"Jens Thomsen" <jt@nej.nej> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Lad os antage den _er_ bærende og mine soldater eller lignende går i
> stykker mens jeg er ved at udskifte den.

Ja selvfølgelig gør de da det, endda uden at blinke med øjnene, faktisk får
du også en ny bil som plaster på såret hvis uheldet skulle være ude.
Hvis du tror på den tilfældige smøre, så god fornøjelse.

Hvis ikke, så ring og spørg dit forsikringsselskab, jeg tvivler på de læser
med her i gruppen Vi andre kan jo kun gætte.

Mvh Finn

Fra : Henning

Dato : 02-01-08 14:31

On Wed, 2 Jan 2008 12:42:58 +0100, "Jens Thomsen" <jt@nej.nej> wrote:

> [...]
>
>Lad os antage den _er_ bærende og mine soldater eller lignende går i stykker

Dækker hvad - soldaterne eller væggen? Sandsynligvis ingen af delene -
de vil formodentlig hævde at soldaterne var underdimensionerede eller
i for dårlig kvalitet, og så hænger du selv på den

Fra : Jens Thomsen

Dato : 02-01-08 14:38

> Dækker hvad - soldaterne eller væggen? Sandsynligvis ingen af delene -
> de vil formodentlig hævde at soldaterne var underdimensionerede eller
> i for dårlig kvalitet, og så hænger du selv på den

Ja, dårligt beskrevet.

Jeg vil jo gerne have en erstatning hvis overboens badeværelse dratter ned i
skallen på mig

Min egen forsikring vil ikek dække, de siger jeg skal igennem bygningens, så
det er jeg ved at undersøge hvad det koster.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-01-08 16:10

Jens Thomsen wrote:

> Jeg vil jo gerne have en erstatning hvis overboens badeværelse
> dratter ned i skallen på mig

Det er nok vigtigere at tænke på den erstatning, din overbo vil afkræve dig,
når du sådan konfiskerer hans badeværelse, mens hans kone tager bad.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 02-01-08 16:34

Erik Ginnerskov wrote:

> Det er nok vigtigere at tænke på den erstatning, din overbo vil
> afkræve dig, når du sådan konfiskerer hans badeværelse, mens hans
> kone tager bad.

"... hun var slank til hun fyldte de fyrre."

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 02-01-08 21:35

En statiker skal godkende din afstivning så er der mulighed for at din
forsikring dækker, de kan gøre krav til hans forsikring