Krusader og root
Fra : Hans Houmøller

Dato : 14-01-08 01:04

Kan nogen hjælpe med en løsning på denne meddelelse, jeg får, når jeg
forsøger at køre Krusader i "root-tilstand"?

"Kan ikke starte Krusader i root-tilstand fordi Krusader eller Kdesu
mangler fra din sti. Opsæt venligst afhængigheder i Konfigurator!"

Jeg har prøvet at gøre som der står, men kan ikke finde ud af, hvad det
er jeg skal skrive og hvor jeg skal gøre det.
Hans

Fra : Hans Houmøller

Dato : 24-01-08 01:02

Hans Houmøller skrev:
> [...]
>
> Jeg har prøvet at gøre som der står, men kan ikke finde ud af, hvad det
> er jeg skal skrive og hvor jeg skal gøre det.

Ved opgradering til 7.10 gik det i orden.
Hans