projekt i kate
Fra : carsten

Dato : 02-01-08 22:42

Hej NG
for nogen tid siden skiftede jeg fra Mandriva til Kubuntu umiddelbart er jeg
glad for skiftet men jeg savnet en lille detalje i Kate, under mandriva var
det muligt at gemme projekter i Kate men det er ikke muligt under Kubuntu
er det en Plugin jeg har glemt at installere eller ??
/Carsten

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 02-01-08 22:53

On Wed, 02 Jan 2008 22:42:13 +0100
carsten <spam@spam.dk> wrote:

> mandriva var det muligt at gemme projekter i Kate men det er ikke
> muligt under Kubuntu er det en Plugin jeg har glemt at installere
Kate er opsplittet i to pakker, kate og kate-plugins. Om pakken
kate-plugins indeholder din ønskede feature, og i givet fald ikke
installeres som standard, ved jeg ikke, da jeg ikke benytter KDE, men
det er da et forsøg værd.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : carsten

Dato : 02-01-08 23:04

jeg fandt ud af det, der var lavet om på måden, man håndtere projekter på
/Carsten