Fejl i Gnome?
Fra : Jesper Poulsen

Dato : 02-01-08 10:12

Greetings!

Hvis jeg be'r et vindue på Desktop2 om at indfinde sig på Desktop1
bliver det istedet flyttet til Desktop3.

Har andre oplevet det samme?

Distro: Ubuntu 7.10 - Compiz Fusion

Jesper Poulsen

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 02-01-08 13:36

Den Wed, 02 Jan 2008 10:12:27 +0100 skrev Jesper Poulsen:

> Greetings!
>
> Hvis jeg be'r et vindue på Desktop2 om at indfinde sig på Desktop1
> bliver det istedet flyttet til Desktop3.
>
> Har andre oplevet det samme?
>
> Distro: Ubuntu 7.10 - Compiz Fusion

Samme distro her, men ingen problemer. Kører dog kun med 2 desktoppe.

Karl Erik Christensen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 02-01-08 16:26

Karl Erik Christensen wrote:

> Samme distro her, men ingen problemer. Kører dog kun med 2 desktoppe.

Prøv med 4.

Jesper Poulsen

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 02-01-08 18:17

Den Wed, 02 Jan 2008 16:26:06 +0100 skrev Jesper Poulsen:

> Prøv med 4.

Er prøvet - ingen problemer.

Karl Erik Christensen

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 02-01-08 21:01

Jesper Poulsen wrote:
> Greetings!
>
> Hvis jeg be'r et vindue på Desktop2 om at indfinde sig på Desktop1
> bliver det istedet flyttet til Desktop3.
>
> Har andre oplevet det samme?
>
> Distro: Ubuntu 7.10 - Compiz Fusion

Se om du har angivet dine navne på dine desktops rigtigt.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 02-01-08 21:40

Jesper Staun Hansen wrote:

> Se om du har angivet dine navne på dine desktops rigtigt.

Jeg har ikke ændret noget selv på det område. Alt er standardopsætning.

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-08 21:59

Jesper Poulsen skrev:
> Greetings!
>
> Hvis jeg be'r et vindue på Desktop2 om at indfinde sig på Desktop1
> bliver det istedet flyttet til Desktop3.
>
> Har andre oplevet det samme?
>
> Distro: Ubuntu 7.10 - Compiz Fusion

Jeg oplever det samme her, men forbinder dog fejlen med compiz-fusion
el. nærmere kubus. Tror det hænger sammen med at de 4 skriveborde jeg
har egentlig bare er desktop 1 i 4 dele. Det instilles under "advanced
desktop settings > General options". Hvis jeg indstiller compiz til at
have 4 skriveborde, virker kuben ikke. Hvis jeg i stedet sætter
horizontal rows til 4 og antal desktops til 1 får jeg 4 "skriveborde" at
vælge imellem, de hedder bare allesammen desktop 1 (når jeg holder
musemarkøren over dem). Jeg ved ikke om det er det samme du oplever. Jeg
"løser" det ved at trække mine ting rundt på de 4 områder, hehe. Det
er ikke optimalt, men hvad det ser jo meget godt ud når man har alt det
wobble effekt slået til, så det er til at leve med.

mvh. Jon

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 03-01-08 00:10

Jon Mørch (5592) wrote:

> Jeg oplever det samme her, men forbinder dog fejlen med compiz-fusion
> el. nærmere kubus. Tror det hænger sammen med at de 4 skriveborde jeg

Hvorfor virker det så fra Desktop3 og Desktop4 ?
Det er kun fra Desktop2 at det ikke virker.

> "løser" det ved at trække mine ting rundt på de 4 områder, hehe. Det
> er ikke optimalt, men hvad det ser jo meget godt ud når man har alt det

Jeg bliver træt af at trække rundt med tingene i længden. Og der må
findes en årsag eller måske endda en løsning...

Jesper Poulsen