MS Windows
briani 27239
Gamle installations-filer
Fra : Dino

Dato : 16-01-08 20:58

Hvor gemmer WinXP gamle (program) installations-filer? Når jeg installerer
XnView, så bliver WordPerfect-installationen startet og går i gang med at
konfigurere WordPerfect. Ikke så godt...

--
Dino

<http://starcruiser.dk/conny>

Fra : Henrik Sahl

Dato : 16-01-08 21:59

"Dino" <no.email.replies@excite.com> wrote in message
> Hvor gemmer WinXP gamle (program) installations-filer? Når jeg installerer
> XnView, så bliver WordPerfect-installationen startet og går i gang med at
> konfigurere WordPerfect. Ikke så godt...

Prøv at se om der ikke ligger en exe-fil i C:\Documents and Settings\[dit
navn]\Local Settings\Temp og slet den (og resten der ligger der).

Mvh
Henrik Sahl
http://www.sahlsa.dk

Fra : Asle Bjerva

Dato : 16-01-08 23:37

Henrik Sahl wrote:
> [...]
>
> Prøv at se om der ikke ligger en exe-fil i C:\Documents and
> Settings\[dit navn]\Local Settings\Temp og slet den (og resten der

Alternativt er det en feil som har oppstått i Windows installer, da siste
install ikke ble fullført OK,
Verktøy for å rydde opp her :
http://www.softpedia.com/get/Security/Secure-cleaning/Windows-Installer-CleanUp-Utility.shtml
--
AsleB;Oslo

Fra : Dino

Dato : 20-01-08 01:12

Den 16-1 2008 skrev Henrik Sahl i dk.edb.system.ms-windows:

> "Dino" <no.email.replies@excite.com> wrote in message
>
> Prøv at se om der ikke ligger en exe-fil i C:\Documents and
> Settings\[dit navn]\Local Settings\Temp og slet den (og resten der
> ligger der).

Nej, det var det første jeg prøvede... Men Windows-Installer-CleanUp-
Utility tingesten som Asle skrev om, den hjalp. Nu skal jeg bare oprette
genveje mv. til WP...

--
Dino

<http://starcruiser.dk/conny>