MS Windows
briani 27239
64 bit / gendannelsespunkt.
Fra : Klaus Linnert

Dato : 14-01-08 13:27

Jeg overvejer at opgradere min Vista Home Premium til 64 bit, hvilket
min pc understøtter, men - der jo en del problemer med driver til
diverse programmer. Jeg kunne jo selvfølgelig inden opdatering
undersøge om der er 64 bit driver til de programmer jeg bruger, men det
bliver nok en langsommelig og besværlig opgave.

Derfor vil jeg spørge her, hvis jeg laver et gendannelsespunkt inden
jeg opgradere til 64 bit, er det så muligt hvis der går helt i kage, at
gå tilbage til dette punkt (32 bit) uden de store problemer?

Mvh
Klaus

Fra : news.tele2.dk

Dato : 15-01-08 16:14

"Klaus Linnert" <klaus@linnert.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> jeg opgradere til 64 bit, er det så muligt hvis der går helt i kage, at
> gå tilbage til dette punkt (32 bit) uden de store problemer?

Jeg er rimelig sikker på at du ikke bare sådan ville kunne gå tilbage til
dit 32-bit system ved en "system restore" / gendannelse. Jeg tror at dit
gendannelsespunktskema bliver erstattet af et nyt for dit nye 64-bit install
system hvorfor du ikke ville kunne finde det gendannelsespunkt du vil
tilbage til.
En ren install er at foretrække efter hvad jeg har læst mig til ikke mindst
mht. til drivere.