MS Windows
briani 27239
Søger graviditetskalender til min gravide ~
Fra : Christian Jacobsen

Dato : 11-01-08 22:47

Hej i gruppen (erne)

X-postet, da jeg er i tvivl om hvilken gruppe der er mest relevant.

Jeg er i den heldige situation at min kone er blevet gravid.
Hun har nu fundet talrige sider hvor man kan følge graviditeten uge for uge
og følge med i hvordan sådan et foster udvikler sig.

Så regnede jeg jo med at komme som den store helt og gøre det rigtig nemt
for hende. Det forekom mig nemlig som en smal smal sag at finde en
skærmbaggrund der automatisk blev skiftet uge for uge med informationer og
billeder, afhængigt af hvor langt hun nu var henne.

Så det gik jeg ud på det store net for at google mig frem til. Og sørme om
jeg ikke kom tomhændet tilbage.

Har nogen en ide om hvor jeg kan finde en sådan baggrund?

Jeg kan nemlig ikke helt forestille mig at den ikke er lavet.

Med venlig hilsen

/CJ

Fra : Max

Dato : 11-01-08 23:05

Hej Christian

> Har nogen en ide om hvor jeg kan finde en sådan baggrund?

Prøv at søge på Pregnancy Count

--
Mvh Max

Fra : Jama

Dato : 12-01-08 15:22

"Christian Jacobsen" <Christian.Jacobsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har nogen en ide om hvor jeg kan finde en sådan baggrund?
>
> Jeg kan nemlig ikke helt forestille mig at den ikke er lavet.

De fleste gode Billedprogrammer(ala ACDSee) har en program indstilling, hvor
de kan instilles til, at der kan fremføres Fotoer/skrift, enten som
Pauseskærm eller som alm Billedfremføring på forskellige tidspunkter?. Jeg
håber jeg husker rigtig, da det ikke er noget, jeg normalt beskæftigere mig
med. Ellers er der en News Gruppe, der er til dette.
Mvh.Jama