MS Windows
briani 27239
Easycleaner kan ikke fjerne denne registre~
Fra : Henning Lund

Dato : 10-01-08 15:57

HKEY_LOCAL_MASHINE
Software\Classes\CLSID\(1171A62F-05D2-11D1-83FC-00A0C9089C5A)\InprocServer32
den kan jeg ikke slette med mit oprydningsprogram. Hvad er det
for en fætter og hvad gør jeg for at slippe af med den?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/

Fra : Gamle

Dato : 10-01-08 20:53

Henning Lund wrote:
> [...]
> den kan jeg ikke slette med mit oprydningsprogram. Hvad er det
> for en fætter og hvad gør jeg for at slippe af med den?

Hej Henning.

Hent denne!! http://www.superantispyware.com/?tag=GOOGLE-SUPERANTISPYWARE
Den fjerner alt, undtagen det den skal
Home udgaven er helt gratis.

Mvh.
Torben

Fra : Henning Lund

Dato : 10-01-08 21:23

Gamle tastede:

> [...]
> Den
> fjerner alt, undtagen det den skal Home udgaven er helt

Den har jeg brugt ved gennemgang af maskinen her idag, og det er
ikke noget spyware jeg har så vidt jeg har læst mig til.

Jeg plejer bare ikke at have problem med at fjerne de unødvendige
registreringer med Easycleaner, denne her vil den bare ikke
slette.

Fra : Henning Lund

Dato : 10-01-08 21:26

Gamle tastede:
> fjerner alt, undtagen det den skal

Så vidt jeg kunne forstå kan det være noget der ligger tilbage
efter man har set en avi film, og dem ser jeg da tiltider på
maskinen, men helt konkret hvad det er og hvordan jeg får den
væk, har jeg ikke kunnet finde noget om.

Fra : Gamle

Dato : 10-01-08 22:05

Henning Lund wrote:
> [...]
> maskinen, men helt konkret hvad det er og hvordan jeg får den
> væk, har jeg ikke kunnet finde noget om.

http://www.lmsystems.dk/Staff2/Teknik/FixC5Bug-WinXP.txt

Her er så lidt at tygge på -:D
Mvh.
Torben

Fra : Gamle

Dato : 10-01-08 22:15

Gamle wrote:

> http://www.lmsystems.dk/Staff2/Teknik/FixC5Bug-WinXP.txt
>
> Her er så lidt at tygge på -:D
> Mvh.
> Torben

Nå men du kan læse lidt hér
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms682390(VS.85).aspx
Den laver vist ingen skade. Tværtimod.
Men ellers google på InprocServer32
God vind (vesten)

Mvh.
Torben

Fra : Gamle

Dato : 10-01-08 23:07

Gamle wrote:
> Den laver vist ingen skade. Tværtimod.
> Men ellers google på InprocServer32
> God vind (vesten)

Har lige søgt i min regedit. Dér ligger InprocServer32 mange steder.
Så den skal være der.

Mvh.
Torben

Fra : Jama

Dato : 11-01-08 05:07

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> den kan jeg ikke slette med mit oprydningsprogram. Hvad er det for en
> fætter og hvad gør jeg for at slippe af med den?

Har Googlet og fundet dette
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms682390(VS.85).aspx,
det er noget med Server og gå på nettet. Hvis den ikke skal være der og hos
mig med XPpro sp2 er den ikke, så kan du jo fjerne den i Regedit.
Mvh.Jama

Fra : Henning Lund

Dato : 11-01-08 06:43

Jama tastede:
> [...]
> være der
> og hos mig med XPpro sp2 er den ikke, så kan du jo fjerne den i

Tak for svarene Gamle og Jama. Inproc fidusen er kommet frem på
en en maskiner der har haft samme XP SP2 siden XP kom på
markedet. Ved jævnlig brug af Easycleaner gennem årene er inproc
aldrig før kommet frem som en unødvendig registrering der bare
skal slettes, men det gjorde den så her i går da maskinen skulle
have en tur med oprydningsprogrammet Easycleaner, så derfor blev
jeg nysgerrig.
Jama Easycleaner kan ikke få lov at slette den, og en manuel
sletning i regedit kan heller ikke lade sig gøre

Fra : Gamle

Dato : 11-01-08 16:53

Henning Lund wrote:

> [...]
> skal slettes, men det gjorde den så her i går da maskinen skulle
> have en tur med oprydningsprogrammet Easycleaner, så derfor blev

Hej Henning.

Har lige kørt Easycleaner og den fandt ikke Inproc, selvom den optræder i
reg.databasen mange steder.
Mvh.
Torben

Fra : skibber

Dato : 12-01-08 12:23

On 11-01-2008 06:43:12, "Henning Lund" wrote:
> [...]
> jeg nysgerrig.
> Jama Easycleaner kan ikke få lov at slette den, og en manuel
> sletning i regedit kan heller ikke lade sig gøre

Prøv at starte op i fejlsikker mode uden netværk
og prøv så regedit.

/skibber

Fra : Jama

Dato : 12-01-08 18:27

> [...]
> så derfor blev jeg nysgerrig.
> Jama Easycleaner kan ikke få lov at slette den, og en manuel sletning i

Så ville jeg bruge "jv16 PowerTools" ind i find skriv navnet og søg så
sletter du den når jv16 PowerTools har fundet det.
jv16 PowerTools kan downloades fra / http://www.oldversion.com/ /
http://www.oldversion.com/program.php?n=jv16
Mvh.Jama