MS Windows
briani 27239
ghost boot cd
Fra : Filip

Dato : 05-01-08 15:59

Min kammerat har båret sig lidt dumt ad, da han skulle genetablere sin pc
via Norton Ghost. Nu kan han hverken det ene eller andet, men en sidste
udvej kunne være at han fik fat i en norton ghost boot cd. Kan man downloade
en sådan boot cd et sted på nettet?

PS. og nej - det er i dette tilfælde ikke muligt at lave en boot cd via
nortons ghost program - Det skal være en cd fra nettet.

Filip

Fra : Rado

Dato : 05-01-08 17:21

On Sat, 5 Jan 2008 14:59:24 -0000, "Filip" <filipravn@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>PS. og nej - det er i dette tilfælde ikke muligt at lave en boot cd via
>nortons ghost program - Det skal være en cd fra nettet.

Nu skriver du ikke hvilken version af Ghost der er tale om, men med de
lidt ældre versioner kan man boote på en Win98 CD og så starte DOS
versionen af Ghost fra CD eller diskette.

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : Filip

Dato : 05-01-08 20:41

> Nu skriver du ikke hvilken version af Ghost der er tale om, men med de
> lidt ældre versioner kan man boote på en Win98 CD og så starte DOS
> versionen af Ghost fra CD eller diskette.

Nu kan jeg desværre ikke helt huske verionsnummeret - måske 7.0. Men det er
desværre heller ikke en mulighed for min kammerat at gøre det på denne
metode. Det eneste som vil du, er at kunne downloade en image fil af en
bootcd som han kan brænde.

Filip

Fra : N/A

Dato : 06-01-08 12:01

Fra : N/A

Dato : 06-01-08 12:01

Fra : Jack

Dato : 06-01-08 12:01

"Radioamatør" <Her@pc.dk> skrev i en meddelelse
> http://home15.inet.tele.dk/oz7jpj/Velkommen-filer/MineWeb/winxp/nero.html
Og den hurtige måde
http://www.softpedia.com/get/Tweak/System-Tweak/Autostreamer.shtml

Fra : Jack

Dato : 06-01-08 12:15

"Filip" <filipravn@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er desværre heller ikke en mulighed for min kammerat at gøre det på denne
> metode. Det eneste som vil du, er at kunne downloade en image fil af en

Det er aldrig lykkedes for mig, at lave en cd med 7.0.(den påstår den kan)
men en diskette kan den henehurtigt lave. Har på et tidspunkt hentet en 7.0
enterprice helt gratis på symantec.com men kan ikke lige finde den igen prøv
selv at rode lidt herfra
http://searchg.symantec.com/search?q=ghost+7&site=symc_en_US_ent&entqr=0&output=xml_no_dtd&sort=date%3AD%3AL%3Ad1&src=ent&client=symc_en_US&ud=1&context=ent&oe=UTF-8&ie=UTF-8&proxystylesheet=symc_en_US

Det undrede mig en hel del, at den lå der gratis men det gjorde den altså.
Det er godt nok en tre fire år siden, men hvad prøv. den har mange
funktioner, som de nyere ikke har