MS Windows
briani 27239
2 * Vista MediaCenter
Fra : Torben Brøndum

Dato : 04-01-08 23:28

Hej derude,

Ved nogen om det er muligt at få to Vista mediacenter maskiner til at
"arbejde sammen" som eks. en midiacenter og en extender kan?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : JBJ

Dato : 09-01-08 10:34

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> skrev i meddelelsen
> Hej derude,
>
> Ved nogen om det er muligt at få to Vista mediacenter maskiner til at
> "arbejde sammen" som eks. en midiacenter og en extender kan?
>
> Hilsen Torben Brøndum

Hej Torben, noget meget pudsigt for nogle år tilbage bad min mor mig
undersøge om jeg kunne finde noget af hendes familie via internettet, da hun
havde tabt forbindelsen med dem, og så falder jeg tilfældigvis over dit
indlæg idag. Du skulle vel ikke tilfældigvis være i familie med Brøndum
Sørensen grenen fra Kolding området?

Hvis du er kan du så ikke lige smide mig en mail på thunder snabela pc
punktum dk

JBJ - Jan Brøndum Johansson