MS Windows
briani 27239
Voice operated
Fra : Børge Larsen

Dato : 04-01-08 08:57

Findes der et program der kan styre en mikrofon forstået på den måde at når
der tales/spilles så overføres der data til en fil. Når så talen stoppes
står filen fortsat åben indtil der igen tales og data overføres.
Jeg kender udmærket en voice operated switch. Men et stykke software ville
være det ideelle.

På forhånd tak for svarene.

Børge

Fra : fix

Dato : 04-01-08 10:07

"Børge Larsen" <bl-dk@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kender udmærket en voice operated switch. Men et stykke software ville

Købte engang for flere år siden og få kroner shareware "RipVinyl" som er
formiddabelt til formålet, bortset fra (er en fordel i mit tilfælde) at der
efter pause, åbnes en ny, men nummeret fil. Gemmer som wav eller mp3)
Efterfølgende kan filerne jo lægges sammen hvis det er et must. Bygget til
- at rippe vinyl

om det stadig kan købes ved jeg ikke - google_it!
finn