MS Windows
briani 27239
Yahoo - hvordan fjernes denne fra browser
Fra : leif

Dato : 03-01-08 21:34

Hej NG

Kan hundeme ikke få fjernet min Yahoo fra min browser 7.0 værktøjslinie.

Hverken fra fjern programmer eller via uninstall Yahoo. Så kommer der bare
en fejl op og siger at siden ikke findes.

Nogen gode råd??

Leif

Fra : Klaus H

Dato : 03-01-08 22:24

"leif" <leif@spamfree.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hverken fra fjern programmer eller via uninstall Yahoo. Så kommer der bare
> en fejl op og siger at siden ikke findes.

Højreklik på værktøjslinien - tilpas.

Klaus H

Fra : Pico

Dato : 04-01-08 12:10

leif wrote:
> [...]
> Hverken fra fjern programmer eller via uninstall Yahoo. Så kommer der
> bare en fejl op og siger at siden ikke findes.

Jeg var også en gang ude for det og gemte dette råd, kan ikke huske hvorfra.
Du kan prøve om det virker.
--
MVH
Pico

Fjern Yahoo Toolbar

Yahoo Toolbar er berygtet for at være nærmest umulig at slippe af med, når
først den ligger i din browser. Men vi gør alligevel et forsøg.

Med denne uges torsdagstip kan du aflive den frygtede Yahoo! Toolbar. Det er
omtrent lige så let at få Yahoo! Toolbar som at pådrage sig en forårssnue.

Mange hard- og softwareproducenter pusher nemlig værktøjslinjen så heftigt,
at den er fast ingrediens, hvis du vælger "fuld installation" af alt fra
printere til sharewareprogrammer.

Så ligger den ellers bare dér øverst i Internet Explorer som en dum, død
torsk. Hvilket efterhånden irriterer så mange, at du får næsten lige så
talrige hits i Google ved at søge på "remove yahoo toolbar", som hvis du
søger detaljer om Britney Spears' dysfunktionelle privatliv (og hårpragt).

Du kan naturligvis forsøge at afinstallere Yahoo! Toolbar med Windows'
almindelige Fjern programmer-funktion, som du finder i kontrolpanelet. Men
desværre giver det ofte blot en lang næse - og hvad gør man så?

Læg ud med at lukke samtlige Internet Explorer-vinduer på nær et enkelt. I
det klikker du på Yahoo! Toolbars Toolbar-settings-menu - det ligner en
lille blyant - og vælger Uninstall. Genstart computeren. Nu er Yahoo!
Toolbar forhåbentlig væk.

Hvis ikke dét virker, så gå ind i Internet Explorers Funktioner-menu og vælg
Administrer tilføjelsesprogrammer (i Internet Explorer 7 skal du yderligere
vælge Aktiver eller deaktiver tilføjelsesprogrammer).

Herefter markerer du Yahoo! Toolbar, klikker på Deaktiver og herefter på OK.

Hermed sletter du ganske vist ikke Yahoo! Toolbar fra computeren, men det
spiller ingen rolle. For den fylder stort set intet på din harddisk, starter
ikke automatisk, og du slipper for at se på den, hver gang du går på nettet.

Hvis alt andet mod forventning glipper, kan du bruge googlesøgningen
"unregister yahoo toolbar". Så finder du hurtigt en kort vejledning i,
hvordan du sletter programmet fuldstændig i registreringsdatabasen.

Dette er dog en løsning, utrænede Windows-brugere skal passe en smule på med
at anvende, da der hurtigt kan komme mere rav i registreringsdatabasen, end
godt er. So let's be careful out there!

Fra : Ole C

Dato : 04-01-08 12:57

http://help.yahoo.com/l/us/yahoo/toolbar/troubleshootie/toolbar-08.html