Flytte Vaskemaskine
Fra : HvB

Dato : 29-12-07 19:14

Hej

Jeg har købt en vaskemaskine for 4 måneder siden og skal nu flytte. Men der
står i maualet at man skal sætte transportbeslagene på igen, før flytning.

For det første sidder bolten inde i maskinen og faldt ud da jeg skruede
transportboltene af, og dernæst kan jeg ikke finde de bolte. Og jeg kan
simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg skal få dem tilbage i maskinen!

Hvordan flytter man så en vaskemaskine?

HvB

Fra : Gert

Dato : 29-12-07 19:21

"HvB" <baldrian**@get2netXXXX.DK> skrev i en meddelelse
> [...]
> transportboltene af, og dernæst kan jeg ikke finde de bolte. Og jeg kan
> simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg skal få dem tilbage i maskinen!

i den tid jeg kørte med hvidevarer blev transportbeslag pillet af og som
oftest smidt til skrot efter levering.
når en maskine blev afhentet af en eller anden årsag, blev der aldrig sat
transportbeslag på, blot op på sækkevogn
og ind i bilen.

så hvis du forventer at skulle køre langt over hullede veje er det en god
ide med beslagene, men ud over det ville jeg ikke
bekymre mig over dem, bare maskinen er sat forsvarligt fast under transport.

Mvh
Gert

Fra : HvB

Dato : 29-12-07 20:19

"Gert" <Gert@lynghoy.dkkk> skrev i en meddelelse > i den tid jeg kørte med
> [...]
> ide med beslagene, men ud over det ville jeg ikke
> bekymre mig over dem, bare maskinen er sat forsvarligt fast under

Mange tak for hjælpen. Jeg flytter fra stuen til stuen med en lastbil med
lift. Der køres af fine veje uden huller og jeg tror ikke engang vi kommer
over et bump på vejen.

Og flyttelæsset bliver så tæt pakket at intet kan flytte sig nævneværdigt.

Tak for hjælpen.

HvB

Fra : Mogens

Dato : 29-12-07 20:35

> [...]

> over et bump på vejen.
> Og flyttelæsset bliver så tæt pakket at intet kan flytte sig nævneværdigt.

Det værste der kan ske, er buler i siden