Skifte klinge på en Bosch pst 54 stiksav?
Fra : Peter Jensen

Dato : 27-12-07 16:42

Hej,

Hvordan (satan) skifter jeg klinge på en Bosch pst 54 stiksav? Den nuværende
er knækket ! Havde en forventning om at det var "bare lige" !!!

Fra : Max

Dato : 27-12-07 16:59

Hej Peter

> Hvordan (satan) skifter jeg klinge på en Bosch pst 54 stiksav? Den
> nuværende er knækket ! Havde en forventning om at det var "bare lige"

Det er sikkert "bare lige" når man lige ved det, men RTFM, har du den
ikke så find den på http://www.bosch-do-it.dk/gor-det-selv-folk/index.shtml

--
Mvh Max

Fra : Ralph

Dato : 27-12-07 17:11

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan (satan) skifter jeg klinge på en Bosch pst 54 stiksav? Den
> nuværende er knækket ! Havde en forventning om at det var "bare lige" !!!

Et gæt er her, det er en nyere model, kunne ikke finde noget på din model,
men se her, på side 55 står det på dansk.

http://www.bosch-do-it.dk/boptocs2-dk/modules/oragetblob.dll/?db=boptocs&item=OCSHEIMWPDF.m$d$lobvalues&id=20823,2210,17

--
Ralph

Fra : SB

Dato : 27-12-07 17:44

> [...]
>
> Et gæt er her, det er en nyere model, kunne ikke finde noget på din model,
> men se her, på side 55 står det på dansk.

på de gamle modeller skulle kan have en lang kærv-skruetrækker ned oppe i
toppen af saven, lige over klingen og løsne den skrue der sidder der nede i
hullet, du finder garanteret en skruetrækker der passer sammen med klinger
og andet værktøj til stiksave i dit bygge marked

de nye modeller er der en gul "knap" lige over hvor klingen sidder fast der
skal drejes mod uret, ( så vidt jeg husker) så falder den ud

Søren

Fra : SB

Dato : 27-12-07 17:47
Fra : nille

Dato : 27-12-07 17:49

Hej
Jeg mener der er et hul øverst i håndtaget, hvor man med en meget
lang skruetrækker løsner en skrue og kan dermed så dreje klingen og tage
den ud.

mvh nille