Køb af container
Fra : JS

Dato : 26-12-07 22:11

Er der nogen der har erfaring med købe (og sælge) en container (10 fods).
Vi skal bruge et midlertidigt redskabs-/opmagasineringsrum og har overvejet
en container som kan fås brugt til rimelige penge. Men hvad med fragt og
gensalg? Nogle erfaringer?

Fra : Max

Dato : 26-12-07 22:44

Hej JS

> [...]
> har overvejet en container som kan fås brugt til rimelige penge. Men
> hvad med fragt og gensalg? Nogle erfaringer?

Måske du skulle kikke på mulighed for at leje en.

Du ville måske også blive hjulpet bedre hvis du lod falde en bemærkning
om hvor du befinder dig geografisk.

--
Mvh Max

Fra : JS

Dato : 26-12-07 22:53

Max wrote:
> Hej JS

> Måske du skulle kikke på mulighed for at leje en.
>
> Du ville måske også blive hjulpet bedre hvis du lod falde en
> bemærkning om hvor du befinder dig geografisk.

Den skal placeres i Ry

Fra : Ralph

Dato : 26-12-07 23:18

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har erfaring med købe (og sælge) en container (10 fods).

Ingen erfaring, men lidt googling giver disse fire piger:

http://www.alphacontainers.dk/contact.asp

--
Ralph

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 27-12-07 07:59

> [...]
> Vi skal bruge et midlertidigt redskabs-/opmagasineringsrum og har
> overvejet en container som kan fås brugt til rimelige penge. Men hvad med

Min søn har lejet en ny 20 fods container. Den koster kun 14,- pr. dag i
leje.
Ud over lejen, skal han betale for at få den leveret og afhentet igen. Så
hut jeg visker, så var prisen 750,- pr. vej
Selv har jeg købt en brugt 20 fods for 9500,- + moms incl. levering
Hilsen Matthias

Fra : JS

Dato : 27-12-07 08:13

Matthias H Matthiessen wrote:
> [...]
> igen. Så hut jeg visker, så var prisen 750,- pr. vej
> Selv har jeg købt en brugt 20 fods for 9500,- + moms incl. levering

Hej Matthias

Hvor har du købt den henne?

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 27-12-07 15:01

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Matthias
>
> Hvor har du købt den henne?

Den er købt ved Cargo Service i Århus, men besigtiget og leveret fra Åbenrå.
Hilsen Matthias

Fra : Peter T.

Dato : 27-12-07 14:26

JS udviste en rettidig omhu og skrev:

> [...]
> har overvejet en container som kan fås brugt til rimelige penge. Men
> hvad med fragt og gensalg? Nogle erfaringer?

Der er en del containere til salg på www.dba.dk, og bla. er der en 10 fods
container til salg for 6000 kr. Så kommer transporten oveni.

--
Peter T.

Grundet arbejde som free-lance tekniker søger jeg privat indkvartering i
Haderslev i perioden 7-20. jan 2008. Eneste krav er internetadgang. :)